Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag snowwhite

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweekverslag snowwhite

    Korting op 420shop
    ik heb sinds een paar weken 10 zaadjes snow white. Ze zijn nu ontkiemd en een paar zijn al flink aan t groeien.
    Ik heb ze nu in de serre staan bij t raam. Ik wil ze wel nog onder TL licht laten voorgroeien. Maar dan is mijn vraag is dat nu nog een goed idee want ze staan nu al een paar dagen bij t raam.

    Nou ik hoop dat t een mooi kweekje word. t ismijn eerste kweek samen met een vriend dus.

    later ook foto's

    oja en hoeveel weken moet ik ze voor laten groeien onder TL licht? en dan laten harden toch?
    alvast bedankt voor de reactie
    Last edited by Laikos weed; 15 May 2009, 20:49.

    #2
    Re: kweekverslag snowwhite

    hier paar fototjes van mn plantjes, zijn nog geen weekje oud dus. maar eerste paar plantjes groeien al mooi

    btw ik zou t erg op prijs stelle als iemand mijn vrage kan beantwoorden
    Attached Files
    Last edited by Laikos weed; 15 May 2009, 20:59.

    Comment


      #3
      Re: kweekverslag snowwhite

      Hoi !

      Voorgroeien onder TL is altijd beter als achter het raam, helaas houdt het glas heel veel licht tegen en zullen je plantjes strekken.

      De duur van het voorgroeien is aan jou, sommige mensen groeien maar 3 dagen voor, sommige weken. Als jij denkt dat ze er klaar voor zijn, dan kun je ze in de bloei zetten.

      Maar, je verslag staat bij buitenkweek, je kunt ze al buiten zetten als je wilt, de nachtvorst zal niet meer terug komen, in de natuur is ook alles al boven de grond. De plantjes zullen vanzelf gaan bloeien als de dagen korter worden.

      Wil je ze voorgroeien omdat je ze wat groter wilt hebben voordat ze naar buiten gaan, dan kun je zelf bepalen hoe lang je dit doet. Bedenk wel dat het buiten, zeker in de volle grond, behoorlijke bomen kunnen worden !!

      O ja, geef je ze niet teveel water in het begin ? Daar houden ze nml. niet van. Beter te weinig als teveel. Zie op de laatste foto dat je aarde behoorlijk nat staat. In dit stadium is 100 cc eigenlijk al zat. Je kunt eventueel een sateprikker in de aarde steken en kijken of deze er vochtig uitkomt, of voelen met een vinger.
      Last edited by Flip Hasjkip; 15 May 2009, 21:43.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Re: kweekverslag snowwhite

        heel erg bedankt voor de reactie! ik ga ze nu naar een vriend van me brengen en onder de TL lichten zetten ( nog niet aan want ze hebben al de hele dag in de zon gestaan) ik doe er wat vuilniszakke overheen zodat ze in t donker staan. en ik zal er aan denken om niet te vaak water geven. Mijn vriend heeft wel een automatische bewateringssysteem dus dan zette we die gewoon niet te vaak aan.
        Ik denk dat ik ze 2 weken onder de TL zet en dan af en toe naar buiten en na een week moeten ze dan wel naar buiten kunnen.
        bedankt voor de reactie en ik zal zeker nog meer foto's maken en dit verslag bijhouden

        edit: heb net ze in een hok gezet en staan nu lekker in t donker, zal morgen wat foto's maken van ons zelf gemaakte hokje
        Last edited by Laikos weed; 15 May 2009, 23:54.

        Comment


          #5
          Re: kweekverslag snowwhite

          Ben benieuwd je kan ze oko gewoon buiten laten staan hoor
          groetjes
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: kweekverslag snowwhite

            Succes Laikos,
            en zoals Belladonna zegt, je kan ze nu met gemak gewoon buiten zetten.
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

            Medigebruiker

            Comment


              #7
              Re: kweekverslag snowwhite

              ja ik weet het maar ik heb ze nu onder TL staan en anders is dat hok wat we gebouwd hebben voor niks geweest (en dat is ook zo zielig voor die vriend van mij die (bijna) alles heeft gedaan. )
              Ik ga ze over een 1,5 weekje ongeveer buiten zetten (eerst laten wennen) en ik moet ook nog de potten kopen en andere spullen bij de shop dus dan kan ik dat in de tussentijd doen
              En ik zal ook nog wel wat foto's van het hokje maken wat we hebben gebouwd incl plantjes
              Last edited by Laikos weed; 17 May 2009, 21:59. Reden: iets vergete xD

              Comment


                #8
                Re: kweekverslag snowwhite

                Ik heb nog een aantal foto's gemaakt, ze staan nu onder TL licht fijn te groeien. Ze zijn nog niet zo heel groot maar ze groeien wel lekker.
                bij 1 potje lijkt het wel of er 2 plantjes uitgroeien en ik heb er maar 1 zaadje ingedaan hoe kan dit, en wat is dit?
                en we hebben wat potgrond erbij gedaan.
                ook is er iets misgegaan met 1 foto want ik heb ineens iets met woman en man maar dat ligt aan de telefooncamera.
                Over 1 of 2 weken zet ik ze buiten lekker in het zonnetje.

                wat vinden jullie van ons hokje wat we hebben gemaakt?
                Attached Files
                Last edited by Laikos weed; 24 May 2009, 23:59.

                Comment


                  #9
                  Re: kweekverslag snowwhite

                  Waarom voorgroeien als buiten de zon zo lekker 16 uren schijnt? ze gaan heus niet verbranden hoor, gewoon buiten zetten in de felle zon die handel!

                  Mooie tweeling heb je! zoek maar eens op het forum zijn hier nog mensen die dit hebben gehad.

                  gtzz
                  Last edited by janleuri; 25 May 2009, 00:46.

                  Comment


                    #10
                    Re: kweekverslag snowwhite

                    Hoi alweer paar weken laatste update. Ik heb vandaag 2 planten overgepot en morgen de rest. heb weer wat foto's gemaakt (sommige wat onduidelijk). Het heeft even geduurd maar nu staan ze eindelijk in grotere potten. ze zijn echt goed gegroeit en hopelijk met het aankomende weer alleen maar beter
                    ook hebben we nu groeivoeding maar op de gebruiksaanwijzing staat dat het maar 1x in de week hoeft en vanaf week 3 t/m 5 in de groeiperiode.
                    ik hoop dat het beetje fatsoenlijke voeding is.
                    laat maar wat weten wat jullie ervan vinden
                    Attached Files
                    Last edited by Laikos weed; 23 June 2009, 23:13.

                    Comment


                      #11
                      Re: kweekverslag snowwhite

                      House and Garden (zoals ik het kan zien op de fles) is zeker goede voeding man.
                      Geen zorgen
                      Dat is kunst op voeding in een flesje! Het is een wortelstim he? Die kan je ook gebruiken in de toekomst als je plant even gaat stressen.

                      Het plantje ziet er heel gezond uit... maar houdt er toch rekening met dat cannabis graag diep wortelt.
                      Ze kunnen goed tegen de wind, zijn ook planten die windbestendig zijn... maar daarvoor moeten ze wel diep kunnen wortelen he.

                      Verder dan dat... heel gezellig verslagje, leuke tuin van het weinig ik kon zien.
                      En ja, ge hebt goeie voeding staan... dus no worries man

                      Hun topshooter is ook zeker de moeite, maar beetje kostelijker

                      Comment


                        #12
                        Re: kweekverslag snowwhite

                        ik heb nu ook andere tonnen die zijn wat dunner en wat hoger dus die gebruik ik voor de rest van de plantjes, we hebben er nu nog maar 6 over van de 9 dus ik hoop maar heel erg dat dat allemaal vrouwtjes zijn
                        Maar ik weet niet of ze niet wat klein zijn, ik heb ze vanaf 15 mei in kleine potjes geplant. een paar hebben het niet gehaald en 1 is omgestoten toen de kat op de tafel sprong.
                        ben wel benieuwd hoe ze het nu in de zon doen nu
                        bedankt voor de reactie btw
                        groetjes

                        Comment


                          #13
                          Re: kweekverslag snowwhite

                          kleine update:
                          nieuwe foto's ze staan nu allemaal in het zonnetje, we hebben er zeil overheen gespannen dus ze staan ook droog. (voor als t gaat regenen of onweren)
                          heb ook een paar foto's ze zijn weer lekker gegroeid.
                          alleen de tweeling groeit de 2e bijna niet en ik had een vraagje of je die 2e plantje niet eruit kon trekken voorzichtig en ergens anders planten? of zou dat niet gaan, ik weet het niet...
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: kweekverslag snowwhite

                            nieuwe update van de plantjes, ze zien er goed uit alleen ik weet niet precies wanneer ze gaan bloeien want ze staan al vrij lang nu en ze zijn mooi gegroeid ik denk dat ze binnenkort gaan bloeien.
                            Nog een aantal foto's:
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: kweekverslag snowwhite

                              Jou planten zijn zolang en dun om dat je ze onder zeil heb staan.
                              Waarom zou je planten beschermen tegen regen en onweer die dingen groeien gewoon buiten.
                              Haal dat zeil weg en top je planten zo dat ze de breedte in gaan en over klein 4 weken gaan ze in bloei als je geluk hebt

                              Planten gaan niet dood hoor van regen en wind
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X