kheb dit jaar 2 x pp 3 x ww en 1 x dp tot nu toe zien ze der goed uit vindt ik maar sommige stengels waren rood aant worden heb iets biocanna vega en rhizotonic bijgeven nu khoop dat hier goed heb bij gedaan ze waren juist overgepot zullen zien begin volgende week of het geholpen heeft !!!
mijn plantje vanaf begin mei !!!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
Mooie planten hoor staat er goed bij ga zo doorGod was never on your side.. -
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
de rode stengels komt door een koude/warmte verschil van dag en nacht...
dat ga je buiten altijd hebben hoor!
grtzzzComment
-
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
thks dacht omdat ik bijna geen voeding had gegeven dat ze daarom rood werden!!! kheb awa foto's genomen nog gaan goed vindt ik het weer viel deze week ook mee werdt tijd ook !!!Last edited by sheif; 21 May 2009, 23:37.Comment
-
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
Staan jou planten buiten of achter glas ?
GroetjesGod was never on your side..Comment
-
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
Rood kan ook in de genetica zitten, maar is nog niet echt bewezen dat het van de koude is ofzo, maar ga er maar vanuit dat het daardoor komt.
GrtzComment
-
Re: vervolg van men plantjes 09
hallo iedereen !! plantjes gaan goed momenteel ben wel trips tegen komen kan dit veel kwaad !!! zijn der nie veel ma als in winkel kom toch eens vragen voor bioproduct of wat zou ik het beste doen ?Comment
-
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
hey iedereen hier zijn weer paar foto's van een goed weekje later !!!Comment
-
Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!
myn complimenten!
idd zo te zien een erg goed weekje..
volgens weervoorspelling niet een erg goeie week te gaan
goed weekend!Comment







Comment