mijn plantje vanaf begin mei !!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sheif
    Retired
    • May 2009
    • 26

    #1

    mijn plantje vanaf begin mei !!!!

    Korting op 420shop
    kheb dit jaar 2 x pp 3 x ww en 1 x dp tot nu toe zien ze der goed uit vindt ik maar sommige stengels waren rood aant worden heb iets biocanna vega en rhizotonic bijgeven nu khoop dat hier goed heb bij gedaan ze waren juist overgepot zullen zien begin volgende week of het geholpen heeft !!!
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

    Mooie planten hoor staat er goed bij ga zo door
    God was never on your side..

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

      de rode stengels komt door een koude/warmte verschil van dag en nacht...

      dat ga je buiten altijd hebben hoor!

      grtzzz

      Comment

      • sheif
        Retired
        • May 2009
        • 26

        #4
        Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

        thks dacht omdat ik bijna geen voeding had gegeven dat ze daarom rood werden!!! kheb awa foto's genomen nog gaan goed vindt ik het weer viel deze week ook mee werdt tijd ook !!!
        Attached Files
        Last edited by sheif; 21 May 2009, 23:37.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

          Staan jou planten buiten of achter glas ?
          Groetjes
          God was never on your side..

          Comment

          • sheif
            Retired
            • May 2009
            • 26

            #6
            Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

            ze staan gewoon buiten. s'nachts zet ik ze binnen.

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

              Rood kan ook in de genetica zitten, maar is nog niet echt bewezen dat het van de koude is ofzo, maar ga er maar vanuit dat het daardoor komt.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • sheif
                Retired
                • May 2009
                • 26

                #8
                Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                ja de zaadjes zijn van dutch passion feminized. tes toch al niemeer zo fel khad voeding bijgegeven ma het weer es ook beter geworden dus kan eigenlijk nie zegge wat exact de oorzaak es ma toch bedankt voor post !!!

                Comment

                • sheif
                  Retired
                  • May 2009
                  • 26

                  #9
                  Re: vervolg van men plantjes 09

                  hallo iedereen !! plantjes gaan goed momenteel ben wel trips tegen komen kan dit veel kwaad !!! zijn der nie veel ma als in winkel kom toch eens vragen voor bioproduct of wat zou ik het beste doen ?
                  Attached Files

                  Comment

                  • Derooie2
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 107

                    #10
                    Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                    Ziet er goed uit!
                    Niks op aan te merken.

                    Groete

                    Comment

                    • organic
                      Psychonaut
                      • May 2009
                      • 739

                      #11
                      Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                      Ziet er heel mooi uit man. Gezellige dame.
                      Ook ne gezellige ruime tuin btw

                      Comment

                      • sheif
                        Retired
                        • May 2009
                        • 26

                        #12
                        Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                        hey iedereen hier zijn weer paar foto's van een goed weekje later !!!
                        Attached Files

                        Comment

                        • heidekweker
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 21

                          #13
                          Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                          myn complimenten!

                          idd zo te zien een erg goed weekje..
                          volgens weervoorspelling niet een erg goeie week te gaan

                          goed weekend!

                          Comment

                          • Robba
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 809

                            #14
                            Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                            Ziet er goed uit , als je ze nog eens gaat verpotten mag ze wel iets dieper in de grond zetten

                            Grtz.

                            Comment

                            • iszo
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 217

                              #15
                              Re: mijn plantje vanaf begin mei !!!!

                              zien er nice uit idd

                              Comment

                              Bezig...