Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big bang!. eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Big bang!. eerste kweek

    De pistels vertonen idd wat rot, best knip je ze zo kort mogelijk af en onderwerp je je plant aan dagelijkse controle .

    Grtz

    Comment


      #47
      Re: Big bang!. eerste kweek

      soms had je gehoopt dat je er nooit aan begonnen was...
      nu regent t ook nog eens de hele dag en avond,, dus ik heb 4 keer de halve buurt door gelopen om m'n planten in de garage te zetten voor een nachtje of 2.
      koop morgen wat van dat schilderszeil.. zodat ik dat boven m'n planten kan hangen wanneer t regent.
      en maar hopen dat niet al m'n planten verrot zijn als ik ze over een week of 3 pas kan oogsten
      groetjes

      Comment


        #48
        Re: Big bang!. eerste kweek

        men plantjes zijn nu helemaal overdekt op 1 na... daar heb ik een paar toppen die niet in droogte hangen... en men planten waren ook niet 100% droog geraakt deze avond.. straks ng eventjes zien of ze nu wel droog zijn...

        Kga zien dat ze de volgende keer als het regent bedekt worden om 17u.. mss dat ze dan voor de donkerte droog zijn...

        Comment


          #49
          Re: Big bang!. eerste kweek

          zo weer even een update. dat was een lange tijd geleden
          helaas is het slecht weer, dus zie je veel nattigheid op de planten.

          verder is er maar 1 plant met een redelijk volle top. de rest is allemaal heeel magertjes. ga ze dan ook klieven + geen water geven + 24u.p.dag geen licht geven een week of 5 dagen voor het oogsten. Hopelijk brengt dat ngo wat op dan.

          alle tips zijn van harte welkom! ook lijkt het alsof m'n stampers er zowat zijn afgevroren ofzo. iig er zitten niet veel meer op
          bij 2 planten worden ze al aardig bruin
          bij 3 nog niet of gedeeltelijk.

          ik schat zelf nog ongeveer 1.5 - 2 weken voor oogst, wat jullie? ik vrees wel een schrale oogst, maar we zullen zien. tips zijn welkom

          ps. de planten zijn echt heel paars geworden door de kou, maar volgens mij nog geen toprot gespot.
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: Big bang!. eerste kweek

            Dit heb ik ook. Kreeg ook de melding dat het van de kou komt. Ik moet wel zeggen dat alle pistels bij mij bruinig zijn.

            Hoe heb jij ze overdekt? Gewoon een zeil eroverheen gespannen?
            Smoke 'm if you got 'm

            Comment


              #51
              Re: Big bang!. eerste kweek

              nou, ik heb ze dus geprobeerd te overdekken, wat erop neerkwam dat 6 vierkante meter zeil gespannen moest worden. 2 uur na het ophangen ging het stormen en lag het zeil bijna bij de buren in de tuin..
              dus ik het ze niet overdekt staan.
              en wat bedoel je met '' Ik moet wel zeggen dat alle pistels bij mij bruinig zijn. ''.
              bij mij ook bruin. op 3 plantjes na, maar dat komt nog wel.

              Comment


                #52
                Re: Big bang!. eerste kweek

                Als je mijn geposte foto's ziet dan zie je wat ik bedoel. Ik dacht eerst dat het rotte blaadjes waren, maar schijnt er bij te horen.
                Smoke 'm if you got 'm

                Comment


                  #53
                  Re: Big bang!. eerste kweek

                  ok door gebrek aan wat antwoorden heb ik 2 planten in de garage gezet. donker en ze krijgen geen water. 1 daarvan is geklieft. ga ze over een weekje oogsten. de andere 3 planten staan nu in de regen in de tuin. ( toprot valt nog mee ) en ik geef ze nog eenweekje of 2.
                  groetjes

                  Comment


                    #54
                    Re: Big bang!. eerste kweek

                    het gaat nog redelijke met de plantjes, vandaag ga ik er 2 van de 5 oogsten.

                    ik schrok ff toen ik door de microscoop naar de tricho's keek.. de helft was al amber.. maar ik zag niet de verwachte 'paddestoeltjes' maar de tricho's waren meer alleen maar puntjes/spikes.

                    wat ook nog raar is, is dat de plantjes (3 vd 5 ) met witte stampers wel al een aantal amber tricho's hadden.. beetje vaag, maar ik laat ze buiten nog een weekje staan, al worden ze niet bruin zal ik dan maar nog een keertje kijken naar de tricho's.

                    groetjes

                    Comment


                      #55
                      Re: Big bang!. eerste kweek

                      tijdens het oogsten:
                      Attached Files

                      Comment


                        #56
                        Re: Big bang!. eerste kweek

                        nog wat fotos dan, want de vorige was niet goed
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Re: Big bang!. eerste kweek

                          Nog wel beetje grof geknipt zeker..
                          Nu laten drogen? hoeveel heb je van die plantjes af gehaald?

                          Comment


                            #58
                            Re: Big bang!. eerste kweek

                            ja ik had die foto's geplaatst om te vragen in de chat of t zo goed was, maar was idd te grof geknipt , maar heb t veel fijner gedaan nu.. en ik heb er heel weinig vanaf gehaald denk ik, maar geen idee hoeveel. hoor je wel als t droog is. maar dit waren nog maar 2 vd 5 plantjes.
                            en nu hangen ze te drogen. weliswaar in een garage waar het vrij vochtig is maar had geen betere plek.

                            Comment


                              #59
                              Re: Big bang!. eerste kweek

                              Hoeveel gram had je uiteindelijk ongeveer per plant?

                              Comment


                                #60
                                Re: Big bang!. eerste kweek

                                Heb geen ervaring met buitenkweek maar op het zicht dacht ik dat ze nog wat langer mochten blijven.
                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X