Hoe het compleet NIET moet!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xilvero
    Retired
    • Jun 2009
    • 208

    #46
    Re: Hoe het compleet NIET moet!

    Dat heb ik ook van die hangende bladeren, komt denk ik door vochtigheid van regen ja..

    Comment

    • Subblaffer
      Chronic Stoner
      • Jul 2009
      • 166

      #47
      Re: Hoe het compleet NIET moet!

      Ok, genoeg geluld nu, tijd voor een foto update van mijn kempschatjes!



      Attached Files

      Comment

      • Subblaffer
        Chronic Stoner
        • Jul 2009
        • 166

        #48
        Re: Hoe het compleet NIET moet!

        Nu exact 30 dagen na zaaiing.

        Gezellig zooitje bij elkaar hiero! Naast de mooie kempplanten staan de kleine hashzaad zusjes in een bak.


        Mooi!


        Attached Files

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #49
          Re: Hoe het compleet NIET moet!

          Skoon man, Gaat goed met je kemp. ben benieuwd wat die hashzaadjes gaan doen.

          Grtz

          Comment

          • Subblaffer
            Chronic Stoner
            • Jul 2009
            • 166

            #50
            Re: Hoe het compleet NIET moet!

            Wat zien ik hier?

            Beginnende balletjes?
            Mannetjes? Of stiekem toch vrouwtjes?

            Plant 1:


            Plant 2:
            Attached Files

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #51
              Re: Hoe het compleet NIET moet!

              Das volgens mij gewoon het beging van een zijscheut De plant begint vertakkingen te maken.

              Grtz

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #52
                Re: Hoe het compleet NIET moet!

                Ik volg monty, het geslacht ga je wel binnenkort ontdekken.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Ruud13
                  Retired
                  • Jul 2009
                  • 32

                  #53
                  Re: Hoe het compleet NIET moet!

                  ziet er goed uit ga zo door en het zal je een beloning geven waar je U tegen zeg

                  Comment

                  • Somewhere
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 135

                    #54
                    Re: Hoe het compleet NIET moet!

                    Leuk verslag, blijf je volgen...
                    "Medicinaal kweker en gebruiker"

                    Comment

                    • Subblaffer
                      Chronic Stoner
                      • Jul 2009
                      • 166

                      #55
                      Re: Hoe het compleet NIET moet!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ruud13
                      ziet er goed uit ga zo door en het zal je een beloning geven waar je U tegen zeg
                      Nou, dat zal wel meevallen hoor. Kempzaadplantjes... heheh.
                      Of ik ga de eerste man ter wereld zijn die knetterstoned wordt van wiet uit kempzaad? Ge wit nooit nie, zou leuk benne!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Somewhere
                      Leuk verslag, blijf je volgen...
                      Thnx!

                      Nu nog even een mooi fotootje van hoe mijn kempbosje er vandaag bij stond! Oh wat zijn ze toch mooi!

                      Attached Files

                      Comment

                      • IWANtweed
                        Chronic Stoner
                        • Jun 2009
                        • 151

                        #56
                        Re: Hoe het compleet NIET moet!

                        Zien er mooi uit hoor!

                        Nu je wat ervaring opgedaan hebt hier op de website misschien volgend jaar zaadjes bij de seedshop vandaan hale?!

                        Comment

                        • Subblaffer
                          Chronic Stoner
                          • Jul 2009
                          • 166

                          #57
                          Re: Hoe het compleet NIET moet!

                          Oorspronkelijk geplaatst door IWANtweed
                          Zien er mooi uit hoor!

                          Nu je wat ervaring opgedaan hebt hier op de website misschien volgend jaar zaadjes bij de seedshop vandaan hale?!
                          Thnx! Ja het is inderdaad superleuk om op deze manier ervaring te hebben opgedaan!

                          Maar ik kon niet wachten en ben een paar weken geleden al naar de growshop geweest. Daar hadden ze geen lowriders of andere autoflowersoorten meer, maar die aardige meneer gaf mij gratis 2 zakjes vol hashplant zaden mee. Daar ben ik gelijk mee aan de slag gegaan en zie hier het verslag!

                          Volgend jaar pak ik het natuurlijk beter aan en dan ga ik vanaf april / mei aan de slag met gefeminiseerde zaden van de seedshop!

                          Comment

                          • Subblaffer
                            Chronic Stoner
                            • Jul 2009
                            • 166

                            #58
                            Re: Hoe het compleet NIET moet!

                            En groeien dat ze nog steeds doen!

                            Zeker nog niet te zien welk geslacht??????







                            Totaaltje!
                            Attached Files

                            Comment

                            • snaaps
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 181

                              #59
                              Re: Hoe het compleet NIET moet!

                              Duurt nog wel ff voordat je weet welk geslacht het zijn.

                              Comment

                              • Daggeroth
                                Retired
                                • May 2009
                                • 522

                                #60
                                Re: Hoe het compleet NIET moet!

                                mochten het mannetjes worden, dan moet je ze wel snel nekken, anders krijg je ruzie met je buurman.

                                Comment

                                Bezig...