Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ziet er goed uit ga zo door en het zal je een beloning geven waar je U tegen zeg
Nou, dat zal wel meevallen hoor. Kempzaadplantjes... heheh.
Of ik ga de eerste man ter wereld zijn die knetterstoned wordt van wiet uit kempzaad? Ge wit nooit nie, zou leuk benne!
Oorspronkelijk geplaatst door Somewhere
Leuk verslag, blijf je volgen...
Thnx!
Nu nog even een mooi fotootje van hoe mijn kempbosje er vandaag bij stond! Oh wat zijn ze toch mooi!
Nu je wat ervaring opgedaan hebt hier op de website misschien volgend jaar zaadjes bij de seedshop vandaan hale?!
Thnx! Ja het is inderdaad superleuk om op deze manier ervaring te hebben opgedaan!
Maar ik kon niet wachten en ben een paar weken geleden al naar de growshop geweest. Daar hadden ze geen lowriders of andere autoflowersoorten meer, maar die aardige meneer gaf mij gratis 2 zakjes vol hashplant zaden mee. Daar ben ik gelijk mee aan de slag gegaan en zie hier het verslag!
Volgend jaar pak ik het natuurlijk beter aan en dan ga ik vanaf april / mei aan de slag met gefeminiseerde zaden van de seedshop!
Comment