Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

    Weer wat fotootjes:

    Gezellig totaaltje:


    Zo te zien gaat deze best goed! Al snel gewend aan z'n nieuwe pot, hij groeit gewoon door!


    Aaaah, de gehandicapte. Hij maakt allemaal wel nieuwe bladeren aan, maar totaal op de verkeerde manier. Hij snapt er zelf weinig van hoe het moet, maarjaaa, hij leeft nog steeds:


    Het laatkomertje, doet het niet zo best. Er werd mij op de chat geadviseerd wortelhormoon te geven...


    En dan zijn er natuurlijk nog de 2 pasgeborene. De spruitjes. Staan nu lekker binnen voor het raam. Heeeel af en toe eventjes buiten. De lobblaadjes zijn vandaag opengevouwen!
    Attached Files

    Comment


      #32
      Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

      Daar is ik weder!

      Het gaat aardig met de plantjes.
      De grootste gaat best goed, al worden de lobblaadjes wel helemaal geel, maar dat schijnt niet veel kwaad te kunnen.

      Ik heb nu eindelijk door waar de gehandicapte plant mee bezig is, hij wordt tweeling! Op de plek waar het 'fout' leek te gaan, heeft hij nu 2 scheuten gemaakt en vanuit daar groeit hij nu verder. Niet heel erg snel, maar hij doet het.

      De kleinste is nog steeds klein, met verschrompelde blaadjes, maar goed, hetzij langzaam, het groeit.

      Ook de laatkomertjes in de bloembak doen het slecht, die hadden gewoon echt totaal geen kracht meer. Eentje daarvan doet 'iets' de ander doet praktisch niets meer. Maar, we zien wel.

      Omdat ik erg laat in het seizoen geplant heb, is de kans een stuk groter op vrouwtjes, volgens de verkoper in de growshop hier. Zou leuk zijn! Ik ben benieuwd!!!

      Nog wat foto's:

      Totaaltje, verhuist elke dag met de zon mee:


      Mijn mooitje:


      Van boven:
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

        ghehehehe siameese wiet, ook weer eens wat anders. nice

        Comment


          #34
          Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

          En hopsakee een succesvolle transplantatie
          Toch zou ik ze vanaf nu gewoon buiten laten staan man...

          Dat ze de dagen al merken inkorten.

          Comment


            #35
            Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

            Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
            Toch zou ik ze vanaf nu gewoon buiten laten staan man...
            Ja doe ik ook. Ze staan al zeker een week buiten. Niet meer onder de lamp. Het worden inderdaad kortere dagen nu, duidelijk te merken.

            Comment


              #36
              Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

              Nou, ze gaan best goed, ik hoop nog op een asociale groeispurt (zoals mijn kempplanten hebben gedaan...).

              Weer even wat fotootjes:

              Totaaltje!


              Grootste plant (nu ong. 20cm hoog):


              De gehandicapte plant, begint er nu ook een stuk gezonder uit te zien, maakt wel vreemde vertakkingen:


              Het laatkomertje, had het in het begin moeilijk, zijn nieuwe bladeren zien er een stuk gezonder uit:


              De 'pasgeborene', doet het zeker niet best, maar ik kan het me voorstellen zo laat in het seizoen, weinig zonuren meer, allemaal niet zo best, maarja, laat maar gaan...


              Van de plantjes begint al een lekkere zoete geur te komen! Heerlijk ruikt dat! Mijn kempplanten hebben dat helemaal niet, die ruiken nergens naar.

              Geen van deze hashplanten vertoont iets van voorbloei. Dus het geslacht is nog even afwachten!
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                Ziet er goed uit, ik hoop dat je er nog wat lekkere grammetjes af krijgt! Ga zo door!

                Comment


                  #38
                  Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                  Lekker groeien in het zonnetje:



                  Begint al best ergens op te lijken!

                  Alhoewel alle planten, ook de grootste, rare vertakkingen maken. Ze maken constant spitsingen in de hoofdstam. Eerst dacht ik aan stress of een knakje, maar neeee, nu denk ik dat het misschien wel gewoon bij dit ras hoort... aangezien ze dit allemaal doen...
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                    Ziet er goed uit hoor!! Ga zo duur man, ik ga je zeker volgen

                    greetz

                    Comment


                      #40
                      Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                      Hop weer een update'je!

                      Totaaltje staat er lekker bij. Heerlijk zonnetje, daar genieten ze met volle teugen van!


                      Op advies van een paar forumleden heb ik de bladeren van mijn kempplantjes-project
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                        Ben benieuwd wat de hash plantjes je uiteindelijk gaan opleveren!

                        Op die foto zijn inderdaad duidelijk haartjes te zien
                        Hoop dat het echte bloei haartjes zijn want dat zou betekenen dat het inderdaad een vrouwtje is!

                        Succes met Kweken!

                        Comment


                          #42
                          Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                          Kleine update:


                          - Grootste plant groeit lekker door!

                          - Plant links groeit niet zo goed meer en onderste blaadjes worden geel. Deze heeft de onderste helf van de pot gevuld met een soort zand, niet echt grond, dus deze MOET echt overgepot worden. Zal toch weer voor wat stress zorgen vrees ik, maar het kan niet anders.

                          - Plantje vooraan groeit als een tierelier!

                          - Plantje rechts begint nu ook lekker, super laatkomertje, maarjaaaa...

                          Ook heb ik vandaag bloeivoeding gehaald. Die ga ik vanaf nu tot aan een week voor oogsten 1 tot 2 keer per week geven. Dat zal ze wel goed doen.
                          De grootste vertoont al wat vrouwelijke voorbloei. De rest nog niet. Beetje laat dit jaar, maar dat krijg je met zo'n goede zomer!
                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                            zijn wel kleine plantjes man... daar ga je niet veel vanaf halen

                            BLAZE DIE HAZE !

                            Comment


                              #44
                              Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                              Ga je zeker en vast nog een lekker rokertje aan over houden, plantjes zien er gezond en mooi uit. let them bloom.

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #45
                                Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

                                Shit!
                                Ik kom vanmorgen buiten en ik schrik me helemaal rot!

                                Zie hier:




                                Ze staan er ineens wel erg slecht bij!
                                Alle bladeren gaan hangen.
                                Veel onderste bladeren worden ineens geel!

                                Ze zien er (behalve de kleinste) allemaal zo slecht uit dat het lijkt alsof ze ineens dood gaan.

                                TOEVALLIG ben ik net afgelopen zondag begonnen met het geven van bloeivoeding (Terra Flores). Een keer maar, een heel klein beetje. Namelijk 1 koffielepeltje op 1L water.

                                Hoe kan dit nu? Krijgen ze te weinig water? Want de grond is niet compleet uitgedroogd ofzo hoor. Of is die bloeivoeding een beetje vergif???

                                Ik wil natuurlijk niet dat m'n plantjes doodgaan!!!!
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X