Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taiga, mijn allereerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Taiga, mijn allereerste kweek

    Jup, zou ook aanraden op te letten voor te grote veranderingen in temperatuur en LV. En misschien lichtvervuiling zoveel mogelijk uit te schakelen...
    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #62
      Re: Taiga, mijn allereerste kweek

      Bij deze weer ns nieuwe foto's mensen!
      was alweer even geleden..

      Plantjes staan voor het moment even binnen, veel rukwinden, stortregens etc. Dus dan maar even binnen om knakken en andere schade te voorkomen. De vooruitzichten zijn weer goed dus morgen waarschijnlijk weer naar buiten. Denk dat het beter is ze even binnen te houden (staan voor het raam) dan ze iedere keer buiten en binnen te zetten, zal meer kwaad dan goed doen..
      Attached Files
      Last edited by Wailer; 4 September 2009, 11:47.

      Comment


        #63
        Re: Taiga, mijn allereerste kweek

        Hoy wailer, staan er mooi bij je schatjes. Misschien kun je dat idd gaan overwegen maar hou er rekening mee dat in de groei een plantje danig strekt achter een raam omdat deze het zonlicht niet goed doorlaat. Wat dit inhoud voor de bloei, daar ben ik nie zo van op de hoogte.
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #64
          Re: Taiga, mijn allereerste kweek

          Al mooi in bloei die mini taiga, leuk plantje man. gaan zeker een paar grammen vanaf komen. Ga zo door!

          Idd beter binnen laten staan dan hele tijd op en neer, het omdragen en de verschillende licht omstandigheden zouden alleen maar stress veroorzaken.

          Grtz

          Comment


            #65
            Re: Taiga, mijn allereerste kweek

            leuke autoflower!heb je wat info over de genetica,of staat dat in je verslag?heb niet t hele verslag gelezen
            grtz

            Comment


              #66
              Re: Taiga, mijn allereerste kweek

              @Markster

              ik als echte kenner kan je de volgende info geven:

              Taiga is een hybride van een automatisch bloeiende Ruderalis/Indica en Power Plant. Uit onze beroemde Power Plant genenpool selecteerden we een extreem vroeg bloeiende vrouwelijke Power Plant. Deze plant gebruiken we om vrouwelijk stuifmeel te produceren. Middels dit stuifmeel maken we gefeminiseerde zaden bij een geselecteerde vrouwelijke Ruderalis/Indica. Taiga groeit met dikke compacte toppen. De smaak en geur doen duidelijk aan Power Plant denken. Taiga is heeft een uitstekende oopbrengst voor zo’n kleine plant. Taiga vraagt geen speciaal voedingsschema en is daarom gemakkelijk te kweken. Potten van 1.5 tot 2.0 liter zijn groot genoeg om een goede oogst te garanderen. Voor een kwaliteitsoogst wil Taiga graag een plek in de volle zon. Taiga heeft een korte levenscyclus. Van zaad tot oogst in 8 tot 10 weken. Hoogte van de planten: 50 – 60 cmbloeitijd:8 tot 10 wekenoogsttijd:afhankelijk van zaaitijdopbrengst:25 tot 30 gram per plant

              gekopieerd van http://http://jointjedraaien.nl/wietforum/f12/the-autoflowering-files-automatics-t6402.html die het weer van de dutch passion site heeft..

              Wat ik weer is dat een vrije nieuwe hybride is...

              Comment


                #67
                Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                interesting...
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #68
                  Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                  Mede kwekers!

                  Weer even een updateje betreffende mijn Taiga, de heerlijke groente uit de Oeral!

                  Even ter vergelijking een leeg bierflesje erbij gezet (wil geen reclame maken)

                  Overigens is mijn microscoopje binnen, en fantatisch om alles zo te zien zeg.. fascinerend

                  zie foto's en evt commentaar, tips zijn uiteraard welkom

                  Trouwens op de plaatsen waar die stamper in bosjes staan, komen daar ook topjes?

                  One Love!
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                    Jupiler mannen weten waarom

                    Ziet er mooi gezond uit da plantje, ja en overal waar je witte haartjes ziet mag je toppen verwachten ze zal wel nog dikken mag je zeker van zijn

                    Veel tips kan ik niet geven.. Het gaat lekker en ziet er goed uit
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #70
                      Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                      haha mooi man, al aardigf in de bloei, ja wailer die bosjes haren zijn je toppen. Ben benieuwd naar je microscoop en hoe hij bevalt. al geproeerd er foto's door te nemen. Dat taiga niet in de bloei zou komen en geen autoflower zou zijn is nu wel van de baan.

                      Mooi zo. komt denk ik wel wat leuks vanaf.

                      Succes verder

                      Grtz

                      Comment


                        #71
                        Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                        Thnx for the reply

                        Microscoopje is een handmicroscoop , moet het nog even door krijgen hoe het precies werkt...ben er nog niet helemaal handig mee. Zal inderdaad eens proberen fotos te maken er door heen...

                        Comment


                          #72
                          Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                          sjoooowwww moooi man .....

                          Comment


                            #73
                            Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                            hmmm...lekker wailer. Ik hou je in de gaten want die taiga zou mayb wel eens in voorgroeikastje mogen staan!
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              #74
                              Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                              Zou 't?
                              Staan er goed bij man, mooi soortje.
                              Erg kleine topjes zijn t nog wel.

                              Peace

                              Comment


                                #75
                                Re: Taiga, mijn allereerste kweek

                                Medekwekers,

                                Een week geleden alweer mijnlatste foto's...dus weer ns tijd voor nieuwe fotootjes van mijn Taiga, de kracht uit de Oeral

                                Toppen lijken niet echt door te zetten (voor mijn gevoel)...de plant met de nog 'witte' top ruikt anders dan de plant met 'bruinige' top.

                                Uiteraard ook wat foto's van Bobine en Ziggyana in vol ornaat.

                                Commentaar is welkom!
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X