Taiga, mijn allereerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #91
    Re: Taiga, mijn allereerste kweek

    ze hangt er idd nog steeds slapjes bij,de schaar erin!als ze niet luisteren wilt dan moet ze maar voelengrtz

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #92
      Re: Taiga, mijn allereerste kweek

      Das ver rijp dude. Tich nog mooi gelukt voor zoon late start.

      nice.

      Grtz

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #93
        Re: Taiga, mijn allereerste kweek

        hey wailer, misschien moet je haar eens strelen enzo... Dat helpt bij mij altijd heeel goed tegen een slap moment
        Hoop dat het goed komt man...

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • Wailer
          Retired
          • Aug 2009
          • 52

          #94
          Re: Taiga, mijn allereerste kweek

          Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot
          hey wailer, misschien moet je haar eens strelen enzo... Dat helpt bij mij altijd heeel goed tegen een slap moment
          Hoop dat het goed komt man...

          Grtz $iR
          Ben bang dat de grond dan kletsnat wordt

          Nee ik ga de slappe gewoon uit de grond halen, en te drogen hangen. Triochomen (hoe ze ook heten) zijn ook verkleurt dus vandaar.

          Comment

          Bezig...