1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • daniel62638
    Retired
    • Mar 2008
    • 184

    #76
    Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

    Dag allemaal weer, de tuin is redelijk afgeschermd, en de buren, die zie ik nooit, zou ook niet weten wie dat is, dus die kan ik afschrijven,

    Ik denk dat het iemand is van free running, zn clubje hier in de stad die gebruitk tuinen met schuttings vijvers en andere obstakels om te stunten, 2x in de tuin gehad voordat hij er stond, hijs gwn uit gegraven, een gat van 50x50x40,

    Zonder, ga maybe verder met guerilla

    Comment

    • yrrab
      Wicked Stoner
      • May 2008
      • 200

      #77
      Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

      jammer :o
      maar laat je niet uit het veld slaan er is nog tijd zat
      anders gewoon wat stekken pakken
      en sterkte

      Comment

      • daniel62638
        Retired
        • Mar 2008
        • 184

        #78
        Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

        Helaas zal de tijd het moeten leren. gister morgen met voetbal onderuitgeschopt en enkelbanden afgescheurd, dus plekje zoeken zal de eerste 4/5 weken niet willen, BALEN!

        Comment

        • Sammy
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 417

          #79
          Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

          Pff wat heb jij ff een slechte tijd zeg
          Veel beterschap, hoe lang zal het revalideren duren? Toch wat belangrijker dan je wiet vind ik.

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #80
            Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

            rustig aan dan in ieder geval beterschap

            Comment

            • Landroval
              Expert Stoner
              Member
              • May 2008
              • 77

              #81
              Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

              Same here!

              Even een medisch wietje consumeren dan maar he
              I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

              Comment

              • daniel62638
                Retired
                • Mar 2008
                • 184

                #82
                Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                De artsen, denken dat het ongeveer 6 weken duur totdat ik weer kan strompelen!

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #83
                  Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door daniel62638
                  De artsen, denken dat het ongeveer 6 weken duur totdat ik weer kan strompelen!
                  Heb je geen tape gekregen?
                  Ik had een jaar of 10 geleden , me enkelbanden op 3 plaatsen gescheurt en kreeg na 10 dagen tape daar mocht ik gewoon mee lopen.

                  In ieder geval sterkte ermee .

                  Comment

                  • daniel62638
                    Retired
                    • Mar 2008
                    • 184

                    #84
                    Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                    Neej, ben eraan geopereerd, weer helemaal aangenaait,,

                    Nu 10 dagen HEEEEEL strak druk verband, omdat de zwelling er nog steeds was na de operatie, door een zwaar gekneuste enkel, dus over 10 dagen gips of tape, vind wel raar, geopereerd en dan een drukverband, ben ook aan de pijn medicatie, Dyclofinak, als je dat zo spelt, dus das een poosje niet smoren


                    De groeten allemaal

                    Comment

                    • PPLANTJE
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 418

                      #85
                      Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                      he<goede avond allemaal,ik ben dit jaar ook voor t eerst gaan experimenteren,ik heb hollandse hope,buiten wietje,ik heb 4 zaadjes geplant,en zijn 100% LADY,ik ga ze deels onder tl kweken (met bouwlamp voor warmte) en als t echt lekker weer is doe ik ze naar buiten,ik hoop dat t wat word.
                      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                      Comment

                      • daniel62638
                        Retired
                        • Mar 2008
                        • 184

                        #86
                        Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                        Heej, leuk dat je begint met een kweekje

                        Maak dan een eigen topic aan, kan je ook gebruiken als soort van dagboek,

                        Cia

                        Comment

                        • daniel62638
                          Retired
                          • Mar 2008
                          • 184

                          #87
                          Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                          Na mijn ongelukje, nu ik weer een beetje kan strompelen, kwam ineens in me op dat ik nog 1 plantje in het "Wild" had staan, dus daar gaan we vandaag of morgen even naar kijken, en mijn 3 stekjes project, 1 staat nu weer in de tuin, en 2 nog op water, waarvan 1 al kleine wortels begint te krijgen,,

                          Zal morgen ook ff foto's maken!

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #88
                            Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                            'n Hele tijd later, plantje terug gevonden en foto's gemaakt?
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • daniel62638
                              Retired
                              • Mar 2008
                              • 184

                              #89
                              Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                              Terug van vakantie, plantje dood gegaan gemaaid door de gemeente Cowboys,(Groen onderhoud)

                              Dus hier kan een slotje op, ik blijf uiteraard wel het forum lezen en posten alleen zonder kweek, die komt volgend jaar wel weer!

                              Comment

                              • Robba
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 809

                                #90
                                Re: 1e Buitenkweek is begonnen! NIEUWE FOTO'S MET VRAAG!!!

                                Klote man

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...