eentje voor balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dragon
    Retired
    • Mar 2008
    • 63

    #1

    eentje voor balkon

    Korting op 420shop
    15 stekken genomen(voor de eerste keer) en nu nog ff afwachten!
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: eentje voor balkon

    Leuk een balkon kweekje .
    Welke soortje en in hoeveel liter gaan ze staan?

    Alvast veel succes!

    Peace

    Comment

    • Dragon
      Retired
      • Mar 2008
      • 63

      #3
      Re: eentje voor balkon

      Weet eigenlijk ni welke soort. Is van ne plant die ik heb gekregen.
      De bedoeling is voor 1 plant in een +/- 20 literbak te zetten en we zullen zien wa er van komt.
      natuurlijk te hopen op een geoie zomer!!!!

      grtz

      Comment

      • zion
        Advanced Grower
        • Feb 2008
        • 1056

        #4
        Re: eentje voor balkon

        Haha stel u voor een balkon met 15 plantjes.
        In Spanje doen ze het op die manier. Of gewoon op het dak.
        Iedereen kweekt daar, dus niemand klikt.

        Het zou mooi zijn moest hier in Belgiê ook zou zijn.

        Véél succes Dragon

        Comment

        • Dragon
          Retired
          • Mar 2008
          • 63

          #5
          Re: eentje voor balkon

          zou idd mooi zijn!
          Woon op 10e verdiep!!!
          Soms voel ik mij the


          Grtz

          Comment

          • Cannab0y

            #6
            Re: eentje voor balkon

            Ik blijf dit onderwerp volgen! Veel succes met je balkonkweekje Toch misschien eens navragen welke soort het is

            Greetz

            Comment

            • Dragon
              Retired
              • Mar 2008
              • 63

              #7
              Re: eentje voor balkon

              heb het al nagevraagd!
              hij had verschillende soorten gezaaid en wist zelf ni wat hij gezaaid had.
              mss kom ik het nog te weten.

              grtz

              Comment

              • okiwiet
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 435

                #8
                Re: eentje voor balkon

                vorderingen

                word tijd dak nog is passeer hé
                en persoonlijk met zo een blakon zou ik me ook de voelen

                volg het op mss ff picca

                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment

                • Dragon
                  Retired
                  • Mar 2008
                  • 63

                  #9
                  Re: eentje voor balkon

                  hey, okiwiet, altijd welkom! dat weet je.
                  normaal zijn het goeie stekjes, en as er eentje lukt is het goed. we zijn op gebied van de sativas nog beginner he!!!


                  grtz

                  Comment

                  • Dragon
                    Retired
                    • Mar 2008
                    • 63

                    #10
                    Re: eentje voor balkon

                    damn, der waren een paar gepakt maar heb spint meegenomen uit de winkel!!!!
                    alles verneukt!!!
                    heb er wel eentje uit zaad
                    ni alles is verloren!

                    grtz

                    Comment

                    • okiwiet
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 435

                      #11
                      Re: eentje voor balkon

                      daarom blijf ik uit al die zaken weg war veel spint etc voorkomt

                      passeer vanavond waarschijnlijk wel is

                      grtz
                      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                      Comment

                      • Dragon
                        Retired
                        • Mar 2008
                        • 63

                        #12
                        Re: eentje voor balkon

                        gij kunt er wegblijven he okiwiet!
                        ma voor mij is het mijn werk!!

                        grtz

                        Comment

                        • Dragon
                          Retired
                          • Mar 2008
                          • 63

                          #13
                          Re: eentje voor balkon

                          zaailing doet het uitstekend! nog enkele maanden, een lekker zonnetje erop en dan

                          grtz

                          Comment

                          • Jointjedraaien
                            Admin
                            Admin
                            • Oct 2007
                            • 4362

                            #14
                            Re: eentje voor balkon

                            Een fototje zo deze topic wat opvrolijken
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment

                            • Dragon
                              Retired
                              • Mar 2008
                              • 63

                              #15
                              Re: eentje voor balkon

                              update moet nog komen!!!
                              Eentje is nu mega aan het groeien; van zonsopgang tot +/- 13.00 uur volle zon!
                              en de 14 zaadjes van northernlight zijn mooi aan het ontluiken.
                              foto's moeten nog komen ma heb constant problemen me internet.
                              Download is constant op en dat maakt een foto-upload onmogelijk!!!

                              maar de plantjes doen het goed, laat het goede weer maar blijven


                              grtz

                              Comment

                              Bezig...