eentje voor balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skytje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 171

    #31
    Re: eentje voor balkon

    Je bereikt alvast een groot plubliek met een forum...en ik denk ook wel dat elke kweker weet wat kan en niet kan. Het is wel een zonde dat ze alles afnemen....zelfs tot lange blaadjes om te rollen. Dat heeft toch niks te maken met het dealen van weed bv. Daarom vind ik het toch wel extreem.

    Keep it Green

    Comment

    • Noto
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 288

      #32
      Re: eentje voor balkon

      Ze hebben zelfs zijn korte blaadjes meegenomen zegt hij op de vorige pagina..

      fuckt up zo'n situatie..
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment

      • Dragon
        Retired
        • Mar 2008
        • 63

        #33
        Re: eentje voor balkon

        die 'vriendelijke mensen hebben al mijn blow- en rookgerief mee! tabak, korte blaadjes( had momenteel geen lange in huis), filtertips, mijn opbergmogelijkheden voor al deze zaken, maar het ergst vind ik mijn gsm! alle nummers die er inzaten, ben nu ook ni bereikbaar (ben werkzoekende, als er iemand mij belt voor een werkaanbieding kan ik nu ni aannemen!!!)
        Zo een zaken noem ik gewoon pesterijen!!!!!!!!

        grtz
        P.s.: ben 28 en heb GEEN strafblad!!!

        Comment

        • Landroval
          Expert Stoner
          Member
          • May 2008
          • 77

          #34
          Re: eentje voor balkon

          Stijlloos gewoon van die gasten.. nog enige hoop op het terugkrijgen van je mobiel? of gaan ze die gebruiken om mensen die wiet willen kopen van een kweker te pakken nemen zo? vage gaste.
          I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #35
            Re: eentje voor balkon

            die tering wouten
            hebben die niks beters te doen maar het moet toch wel verraaien werk zijn :o
            geloof niet dat ze bij jou op je balkon kunnen kijken op de tiende
            heb je wel goed contact met je buren

            wat ik niet snap je mag 5 gram eigen gebruik hebben vandaag nog gelezen in de krant BN destem

            in ieder val sterkte

            Comment

            • Dragon
              Retired
              • Mar 2008
              • 63

              #36
              Re: eentje voor balkon

              och, ga morgen bij een advocaat binnenvallen die zich, denk ik enkel met dit soort zaken bezighoudt!
              Heb het adres van iemand van forum, hiervoor nogmaals dank!!!
              Hoop dat ik toch mijn gerief terugkrijg!

              grtz

              Comment

              • kneiterboy
                Advanced Stoner
                Member
                • May 2008
                • 56

                #37
                Re: eentje voor balkon

                dat is wel effe veracht
                btw...ze hebben het recht niet om je mobiel in te pikke
                me pa`s vriendin die is politie dus weet wel beetje der van
                en uuh het is max. 4planten en max3,5g sins 1jan-08
                dus wat hun zeggen klopt niet
                nog veel su6

                Comment

                • Dragon
                  Retired
                  • Mar 2008
                  • 63

                  #38
                  Re: eentje voor balkon

                  tja kneiterboy, weet op een gegeven moment ook ni meer wa mag en ni mag!
                  In ieder geval, ik laat het hier niet bij, als ik ze kan terug pakken, zal ik het niet laten!
                  iedere hint i.v.m. belgische wetgeving die kan helpen is welkom!!!

                  grtz

                  Comment

                  • Skytje
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 171

                    #39
                    Re: eentje voor balkon

                    Veel succes dragon...Hopelijk snel je gerief terug.
                    Keep it Green

                    Comment

                    • Noto
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 288

                      #40
                      Re: eentje voor balkon

                      good luck, hopelijk heb je snel zoveel mogelijk terug, dan denk ik vooral aan je gsm..

                      ik heb wel al vaker gehoord dat iemands gsm in beslag werd genomen hier in België.. maar keb spijtig genoeg
                      nog nooit gehoord dat ze hem terugkregen, anyway ik hoop het beste voor je..

                      pz
                      *SmokingggGG* !

                      I wanna get high... so high!

                      Comment

                      • Cannab0y

                        #41
                        Re: eentje voor balkon

                        Als ze je gsm in beslag nemen, krijg je die normaal de week erna terug. Een kameraad van me zijn gsm werd in beslag genomen terwijl ik erbij stond. Op het bureau hangen ze je gsm dan aan een apparaat dat de laatste 20 verzonden en ontvangen berichten kan recupereren, zelfs als je ze verwijderd hebt.

                        Verder krijg je je gsm de volgende week terug, mét simkaart en alles wat erbij was op het moment van inbeslagname. Als dit niet het geval is, kan je een klacht indienen want een gsm is je persoonlijk bezit en mag je bij je hebben (logisch ).

                        Greetz

                        Comment

                        • yrrab
                          Wicked Stoner
                          • May 2008
                          • 200

                          #42
                          Re: eentje voor balkon

                          is dat alleen in belgie zoon gezeik met die k..t
                          of gaat dat hier ook zo {NL}
                          ik heb er hier nog nooit iets over gehoord

                          Comment

                          • Landroval
                            Expert Stoner
                            Member
                            • May 2008
                            • 77

                            #43
                            Re: eentje voor balkon

                            Nee hier kan er hooguit iets gebeuren als (meerdere) buren gaan klagen over de geur of een waterlekkage als je t binnenshuis doet. Zelfs als ze dan met 20 man aan de deur komen en ze tellen maximaal 5 stammetjes dan kunnen ze allemaal met een lang gezicht weer de deur uitlopen, omdat ze uitgaan van een wat grotere plantage. In het uiterste geval dien je inderdaad van je planten afstand te nemen maar daar heb ik in mijn directe omgeving nog niet van gehoord. Lang leve het gedoogbeleid!
                            I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                            Comment

                            • Dragon
                              Retired
                              • Mar 2008
                              • 63

                              #44
                              Re: eentje voor balkon

                              Hoop dat de belgische regering eindelijk eens gaat moderniseren!!
                              een joint lig je van in je bed bij wijze van spreken! Wat is het probleem?
                              Is het niet dat wat de regering wil? Dat iedereen k.o. in zijn bed ligt?
                              Zonder op iets te protesteren?

                              Grtz

                              Comment

                              • Landroval
                                Expert Stoner
                                Member
                                • May 2008
                                • 77

                                #45
                                Re: eentje voor balkon

                                Woeohee diepe politieke paradoxen! Sorry ik zit nog in mn nl eindexamen sorry

                                Hehe
                                I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                                Comment

                                Bezig...