Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

      Hey zion, ik had u fotokes nog ni gezien!!!

      Ziet er leuk uit man!
      Doe zo verder en laat maar zien hoe ze evouleren he!
      Succes ermee!

      Comment


        #18
        Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

        Ziet er goed uit Zion!
        Succes met de kweek en geniet van je plantjes.

        Peace

        Comment


          #19
          Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

          Thanks iedereen.
          Ganjarilla wel niet vergetten he!
          Hij gaat zo vaak hij kan, meestal is dat een dinsdag na de schooluren, de plantjes eens bezoeken en vertroetelen. Ik heb op dit moment niet veel tijd, door de aankomende examens. Maar ze zijn in goede handen.
          Ze gaan dinsdag al de volle grond in, niet binnen twee weken. Dit omdat de plantjes op een plank staan en ze al tegen het dak aangroeien. Ik denk persoonlijk ook dat het hoog tijd wordt ze in de grond te stoppen.
          Ze moeten wennen aan het (koude) Belgische klimaat en kunnen wat beweging gebruiken.

          Ik zal aan men handlanger vragen of hij foto's kan maken wanneer ze in de volle grond geplaatst worden.

          Tips zijn welkom!


          Greetz,
          zion

          Comment


            #20
            Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

            hehe, ze zijn geplant op mn verjaardag

            succes nog let wel op bij het overzetten naar volle grond dat je zo weinig mogelijk wortels schaadt

            grtz
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment


              #21
              Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

              Vergeet ze niet goed diep in te graven als je ze in de volle grond zet.
              Laatste tijd is het ook weer regelmatig aan het regenen (Hier toch, weet niet of dat bij julie ook zo is?) dus zeker niet te snel water geven.

              Zal je wss wel allemaal al weten maar je weet maar nooit .

              Peace

              Comment


                #22
                Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

                een klein vraagje
                wanneer ik een van de planten (early durbans), die nog maar 15 cm groot is, buiten zet en snachts ook buiten laat staan (wanneer het min.11-12 graden is),
                kan dit dan gevolgen hebben voor de groei?
                zou hij makkelijk kunnen doodgaan?

                ik heb namelijk niet de luxe om ze snachts binnen te halen

                Comment


                  #23
                  Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

                  Ge moet ze ni constant binnen nemen hoor.
                  Zelfs regen kan gene kwaad zolang ze niet bloeien.

                  Als't nu stormt en waait en ge ziet hagel afkomen, ja dan best afschutten he.

                  't is de moment voor buiten nu! Komt wel goed!

                  Comment


                    #24
                    Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjarilla
                    een klein vraagje
                    wanneer ik een van de planten (early durbans), die nog maar 15 cm groot is, buiten zet en snachts ook buiten laat staan (wanneer het min.11-12 graden is),
                    kan dit dan gevolgen hebben voor de groei?
                    zou hij makkelijk kunnen doodgaan?
                    Met min. 11-12 graden bedoel je minstens 11 graden hoop ik?

                    Maar kijk maar naar Cannab0y z'n buitenkweek die staan sinds maart al buiten, en die doen het ook nog best. Zijn verre van dood. Hij heeft ze nooit binnen gehad zelfs.
                    En die van mij staan ook nog heerlijk buiten. Zeker geen probleem met deze temperatuur hoor.

                    Comment


                      #25
                      Re: Ganjarilla's en Zion's Early Durban x 3

                      1 ding vergat ik daarstrax te melden, de stengel vanonder is heel dun vergeleken met de bovenkant, ongeveer 2-3 keer dunner. Is dit normaal? hopelijk groeit hij daardoor niet te traag (de kelkblaadjes zijn btw afgestorven). heb het ooit voorgehad met een shiva plant. heeft het 6 maande volgehouden maar is maar 50 cm geworden en was een manneke

                      Comment


                        #26
                        Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                        Het gaat om een guerillaplantje, die met een zelfgemaakt serre (die er nu af is).

                        [attachment=0:3pkkby4o]Guerilla.jpg[/attachment:3pkkby4o]

                        Volgens mij is die stam zo dun aan de onderkant omdat hij nooit wind heeft gehad door de serre die er rond zat. Beetje steun geven de komende dagen en hij zal wel wat verdikken. Daarna mag die steun er af.

                        Bevestigen de ervaren kwekers die even voor mij en Ganjarilla?

                        Greetz,
                        zion
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                          ja dat was een oude foto, zal woensdag updaten

                          Comment


                            #28
                            Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                            Je mag je stengel ingraven tot aan de lobblaadjes, daar komen ook nog wortels aan. Je zal zien dat je plant dan veel steviger zal staan.

                            Greatz tjeute.

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                                een nog een opmerking, hebben jullie al voorgehad dat je plant na 1 maand nog maar 15 cm is?


                                khoop dat hij toch nog in juni en julie minstens een meter ,meter en half wordt...

                                Comment

                                Bezig...
                                X