Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

    Ik heb ook al zo'n zwarte punten op mijn blad gehad.
    Maar dan echt zodanig zwart alsof er een zwart stipje met alcoholstift op gestipt was.
    Ik denk dat het stoelgang is van kevers wat een bepaald zuur naliet.
    Kevers jagen met bepaalde zuren hun belagers weg.

    Comment


      #47
      Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

      en weten jullie iets meer met da rot blad? zo die bruine uitslag en dat stuk da al kapot is

      Comment


        #48
        Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
        overblijfselen van slakkenslijm? Of de zon die door dat slijm die delen van je blad heeft verbrand
        Grtz

        Comment


          #49
          Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

          nee ik weet het niet maar gewoon in de gaten houden als het maar 1 blad is en blijft zou ik me eigen er niet heel druk om maken
          en dan komt het echt wel goed met je
          het is tensloten gewoon onkruid

          Comment


            #50
            Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

            lol,ja dat zeg ik ook altijd (mooie lekker onkruid), en oops sry cannaboy, niet gezien dat je al een verklaring had

            nog 1 ding waar ik aan dacht,
            die ijzeren spiraal die de plant recht houdt, zou dit enige slechte gevolgen hebben? scheefgroeien of zelfs niet groeien....

            onze tuinman,waar de planten staan, gebruikt ze ook voor zijn tomaten maar uiteindelijk, een tomatenplant is niet hetzelfde dan een ganjaplant...

            alvast bedankt voor de informatie die ik hier verschaft heb

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                High iedereen.
                Heb het druk druk gehad (examen) en men internet was de laatste dagen ook nog eens down.
                Ik zie dat men kweekbuddy onze plantjes hier al moei heeft gepresenteerd.
                Ook de eerste keer dat ik de plantjes al zo groot heb gezien. :o

                Die spiraal waar ganjarilla het over heeft zal normaal gezien geen probleem zijn. Af en toe wel eens controleren of het plantje erdoor geraakt met zen blaadjes vanboven.

                Nu hopen op vrouwtjes!

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #53
                  Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                  Gaat lekker zo .
                  Let them grow

                  Succes verder!

                  Peace

                  Comment


                    #54
                    Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                    help jongens, groot probleem! Toen ik vandaag ging kijken zag ik iemand, een oude vrouw in de buurt van mijn plant stappen, precies of ze er van weg liep. :o ik heb mij snel verstopt tussen de mais en haar wat gadegeslagen. Ze ging verder het veld uit en reed zo een 300-500 m verder met een fiets, die in de veldbaan naast het reservaat is. IIk denk toch dat ik vanavond mijn plant ga verplaatsen, om zeker te zijn dat hij veilig staat.

                    Alvast een paar fotos van onze early durban geurilla:
                    [attachment=2:3vv0ydrt]Afbeelding 001.jpg[/attachment:3vv0ydrt]
                    [attachment=1:3vv0ydrt]Afbeelding 002.jpg[/attachment:3vv0ydrt]
                    [attachment=0:3vv0ydrt]Afbeelding 003.jpg[/attachment:3vv0ydrt]
                    zoals je ziet is hij nog niet echt gegroeid,hopelijk komt dat nog wel
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                      Met geluk weet die madam er nix van man
                      Mss zocht die wat kruiden voor in haar thee... gelukkig staat het jouwe er nog lol

                      Comment


                        #56
                        Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                        tzou mij wel verwonderen dat die oude vrouw weet hoe een cannabisplant eruit ziet geen paniek dus...

                        ze zijn wss nog niet echt gegroeid omdat ze nog niet optimaal geworteld zijn, vanaf dan krijgen ze wel een groeispurt ^^

                        grtz
                        >>> LR2 mini-kweekje<<<

                        Comment


                          #57
                          Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                          Dacht wel dat iemand het ooit is zou opmerken daar in de buurt.
                          Oude vrouwtjes hebben de hele dag niets te doen, zitten dus buiten. Wat zien ze daar de wei doorlopen?

                          Hij is ze al gaan verplanten. Waarschijnlijk heb ik vanavond nog nieuws.

                          Greetz,
                          zion

                          Comment


                            #58

                            Comment


                              #59
                              Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                              Eindelijk nog eens een update. De 3 early durban's leven nog altijd Ze zijn tussen 1.50m en 2m groot en krijgen eindelijk de langverwachte bloemen. Maar de broer van de tuinman is zo stom om zijn planten 20 cm verder naast die van ons te zetten. Nu minder licht en voedingsstoffen maar ze halen het wel. Vandaag vraag ik onze tuinman om eens foto's te maken. Hopelijk staan ze er morgen op.

                              (en helaas,die ene geurilla zal niets opbrengen.ze leeft nog hoor, maar stengel is zo hard en paars en ze is maar 30 cm groot :o na 3 maand -_- => te veel temperatuurschommelingen deden haar niet goed)

                              Comment


                                #60
                                Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

                                aaah mischien red ze het wel hoor en blijft ze gewoon lekker klein
                                wiet planten zijn taaie rakkers vergeet dat niet

                                Comment

                                Bezig...
                                X