Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste deel is geoogst!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dat is echt jammer zeg

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door beernd View Post
      Das klote man! Ik heb gister ook al wat van die shit weggeknipt, hoop dat t nu wegblijft! Hoe zou t komen denk je? Ik heb ze onderdak staan dus regen hebben ze niet gehad, misschien te weinig ventilatie??
      Peace
      Het komt doordat de toppen de regen vasthouden en zo dus een lekkere bron worden voor een rot. Als er eenmaal rot in je plant zit, heeft het geen regen meer nodig om uit te breiden...

      Het verplaatst zich ongeveer door 2 cm top per dag
      !

      Let ook op de stammetjes, overal waar het stammetje bruin wordt WEGKNIPPEN (2 cm rondom)

      Foto's:
      Vandaag geknipt (gebruik nu andere methode: Ik hang ze niet aan een draad in de schuur meer, want daar is waarschijnlijk te hoge LV, dus nu lekker warm op m'n vensterbank in de zon. 2 Keer per dag "roer" ik de topjes een beetje door elkaar, zodat er niet een hoopje natte nog op de bodem liggen.)

      125 Gram nat (3 topjes Early Girl):


      Nog wat topjes (Early Girl):


      Gedroogd, klaar om te roken (Early Girl):


      Potje met Original Haze van de 1-okt-08 oogst:



      Potje met nog wat Original Haze van de 4/5 okt-08 oogst:

      Comment


        Die oogst ziet er anders wel goed uit! Wel jammer van die toprot.. Ach ja, wat vind je er zelf van? Ik denk toch dat je blij mag wezen met zulke oogst
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          Ohja, je oogst ziet er goed uit man, hoeveel gram heb je in totaal tot je rookbeschikking?

          Comment


            Ik denk dat ik nu zo'n 75 gram droog op me kamer heb liggen. En dat ik er nog zo'n 250 gram droog vanaf kan halen (excl. toprot)

            Maarja, dat hangt er maar weer vanaf hoe de toprot verder gaat.

            Comment


              Alles wat rot is ruim verwijderen, tijdens het drogen tast dit je rokertje verder aan.

              Grtz

              Comment


                Ja ik heb het zelf ook ondervonden ja, er moet echt geen deeltje rot meer overblijven, want dat breidt zich weer uit bij het drogen ja.

                Comment


                  Trouwens... Hoe kan ik het beste mijn nog niet helemaal droge wiet bewaren?
                  Ik heb ze dus in die potten en die heb ik de hele dag open in het donker, zodat het goed verlucht allemaal. Is dat goed? Of moet er juist weinig lucht bij komen?

                  Ik heb ook gehoord dat je het in de vriezer moet bewaren, is dat handig dan?

                  Thanks!

                  Comment


                    Comment


                      Maar het probleem is dus dat er nog vocht vanaf komt en ik het dus niet in een dichte container kan doen, want dan wordt de LV te hoog daarin.

                      Maar is het dan het handigst om hem 2 keer per dag te luchten, of gewoon nog een paar dagen compleet op te laten staan?

                      Comment


                        normaal hang je de wiet ondersteboven of leg je hem op een droogrek, krantenpapier tot hij mooi droog is (2 a 3 weken afhankelijk van temp.). Daarna kan je hem bewaren in een container. Is hij nog wat vochtig zoals je zegt verlucht je af en toe zoals je post.

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X