Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plantjes (buiten)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste plantjes (buiten)

    Nou jongens en meisjes... ik weet nu precies het verschil tussen echte rot en me druk maken over niets.... tering zeg.. het regent hier, maar het eerstvolgende moment dat het wat droog is moeten ze allemaal geknipt worden. ik heb er net wat rotte toppen afgehaald. Helemaal beschimmeld!!! Zal er ook wat foto's van maken, zodat die hier ook gebruikt kunnen worden om te laten zien wat toprot is...

    ik baal in elk geval als een stekker!!!
    Smoke 'm if you got 'm

    Comment


      #32
      Re: Eerste plantjes (buiten)

      Join the club Jammer zeg!
      Ben ook al meer dan een week bezig met knippen van rot. De onaangetaste delen laat ik zitten voor verdere rijping, elke dag kijken en knippen.

      (Top-rot kun je water-curen, iets om te proberen??
      Ik heb 3 potten staan te curen, na het weekend kan ik de 1e geforceerd drogen.)

      vale.

      Comment


        #33
        Re: Eerste plantjes (buiten)

        Dit is de eerste kweek, volgende keer zet ik alles in een kas en geef ik water via een buizen systeem, geen water meer op de plant zelf.....
        Smoke 'm if you got 'm

        Comment


          #34
          Re: Eerste plantjes (buiten)

          Nou... net terug van buiten... Heb niet alles geknipt.. 'tis te nat en de overgebleven toppen vertoonden geen tekenen van rotting... morgen de rest...

          Hier wat foto's van toprot... ik weet: het doet pijn om te zien, maar we moeten ook de duistere kant van de wereld laten zien... zo kunnen we het goede nog meer waarderen...
          Attached Files
          Smoke 'm if you got 'm

          Comment


            #35
            Re: Eerste plantjes (buiten)

            hallo

            ik heb er ook zo'n stuk of 6 moeten wegnemen

            spijtig, maarja, de resterende toppen kunnen verder als u het slechte deel volledig wegneemt en de kans op besmetting vermijdt

            greetz

            my twin jock horror
            Attached Files

            Comment


              #36
              Re: Eerste plantjes (buiten)

              Oorspronkelijk geplaatst door jsqs View Post
              Ja, ik weet het echt niet, volgens mij is het alleen de bovenkant, maar op de foto zien ze er veel bruiner/grijzer uit dan in het zonnetje...

              Ik zal zo nog wat fotootjes maken met de flitser...

              Maar zal ik nu gaan knippen of niet, want dan hang ik ze vanavond nog op de zolder te drogen...

              Heb van de week net dezelfde kleur van wiet gerookt, was Purple tops dus die donkere kleur kan daar oook wel van zijn NIET ????
              Sli Ti Asks Why

              Comment


                #37
                Re: Eerste plantjes (buiten)

                ja die laatste foto's is wel overduidelijk ! ! !
                Sli Ti Asks Why

                Comment

                Bezig...
                X