Methos' SwissSimone

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeanke
    Retired
    • May 2008
    • 71

    #46
    Re: Methos' SwissSimone

    ik heb nu aan afdakje voor mijn kleine plantjes waar regendruppels opliggen, kan dat kwaad als de zon dan schijnt? of als de druppel niet rechtstreeks op de planeten liggen kan dat dan ni veel kwaad? if you know what i mean

    Sorry voor de offtopic collega

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #47
      Re: Methos' SwissSimone

      Nee dat kan geen kwaad.

      Alleen als er druppels op je plant liggen en de zon er direct op schijnt.


      Peace

      Comment

      • Methos
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2008
        • 322

        #48
        Re: Methos' SwissSimone

        die grootste wel een 1,20 meter al ^^ en die andere mss 60 cm


        grtz
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment

        • Ganjarilla
          Retired
          • May 2008
          • 78

          #49
          Re: Methos' SwissSimone

          hehe nice methos nice....
          lijkt een beetje op mijn geurilla, aan de kant van een wei, fles water verstopt in het gras
          ja het is een echte uitdaging

          veel succes en mooie oogst toegewenst

          Comment

          • zion
            Advanced Grower
            • Feb 2008
            • 1056

            #50
            Re: Methos' SwissSimone

            Een meter 20 al?
            En hoe hoog worden ze max?
            Gaan mooie plantjes worden, ik voel het.

            Greetz,
            zion

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #51
              Re: Methos' SwissSimone

              Hebben geen max hoogte.

              Sommige planten in volle grond kunnen 2-3 meter worden.
              Dan noem ik het geen plantjes meer maar struiken .

              !!!

              Peace

              Comment

              • Methos
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Apr 2008
                • 322

                #52
                Re: Methos' SwissSimone

                Oorspronkelijk geplaatst door zion
                Een meter 20 al?
                En hoe hoog worden ze max?
                Gaan mooie plantjes worden, ik voel het.

                Greetz,
                zion
                sommige planten in volle grond kunnen wel 3 meter hoog worden zu maar ik schat dat die hooguit 1,80m wordt ofzo ^^

                hopelijk ^^

                hehe

                grtz
                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment

                • Methos
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2008
                  • 322

                  #53
                  Re: Methos' SwissSimone

                  kleine update, niet veel verandering, de grote plant heeft nog altijd een paar bevlekte blaadjes maar het komt wel goed...

                  ik heb er wat andere insecticide op gespoten, eens zien wat het geeft



                  grtz
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #54
                    Re: Methos' SwissSimone

                    Ze groeien nog altijd goed he.
                    Hoop voor je dat deze insecticide wat beter werkt.

                    Heeft de kleine er ook last van?

                    Peace

                    Comment

                    • Methos
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2008
                      • 322

                      #55
                      Re: Methos' SwissSimone

                      beetje minder toch ... daar zie je bijna niet meer aan, heb ook wat bladeren ervan getrokken vorige week

                      grtz
                      >>> LR2 mini-kweekje<<<

                      Comment

                      • Cannab0y

                        #56
                        Re: Methos' SwissSimone

                        Mooi zo Methos Het doet me deugd te zien dat het zo goed gaat daar. Die stam mag er ook al wel wezen, verdomme zeg

                        Zeer goed bezig, enkel die bruine vlekken nog wat wegkrijgen en je foto's zouden dat ietsje mooier zijn

                        Well done

                        Greetz

                        Comment

                        • Methos
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2008
                          • 322

                          #57
                          Re: Methos' SwissSimone

                          en dan toch wel... nieuw leven
                          met een beetje geluk wordt dit een voor op terras ^^

                          >>> LR2 mini-kweekje<<<

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            #58
                            Re: Methos' SwissSimone

                            Proficiat met de geboorte man!

                            De plant heeft desondanks die beesterijen toch een goed plekje hoor.
                            Idd goede dikke stam en lekker bossig hoog.
                            De wind zij in haar rug en de zon zij op haar gelaat!

                            Comment

                            • Methos
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2008
                              • 322

                              #59
                              Re: Methos' SwissSimone

                              kleine update

                              het nieuwelingste heeft gisteren al het kopje boven de aarde laten steken
                              nr 2 is blijkbaar niet echt een topper -.-
                              en nr 1, die gaat lekker!





                              grtz
                              >>> LR2 mini-kweekje<<<

                              Comment

                              • KnetterLeip
                                Banned
                                • May 2008
                                • 75

                                #60
                                Re: Methos' SwissSimone

                                Mooi

                                Comment

                                Bezig...