Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer wiet in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 1ste keer wiet in de tuin

    Spank my ass, ik had hier nog niets gepost!
    En ge verdient lof

    Je bent goed bezig man!

    Wat ik echter wel opmerkte (iets positief) is dat ze op stenen staan.
    Is heel jouw tuin/koer zo? Dat is een echt voordeel, minder slakken e.d.

    Hier gras en omgeven van groen, en had al direct last van beestjes.
    Ze staan daar goed bij u!

    Als dit je eerste keer is, ga je nog verbaasd staan hoe goed het buiten gaat en hoe snel!
    Ik merk dit voor de eerste keer, maar heb al eerder buitenkweek gezien van anderen.
    Stunning!

    Ps: je laatste gekregen stekken, waren die al geworteld? Sommige hun bladeren leken de grond te raken.
    Op deze foto:

    Comment


      #17
      Re: 1ste keer wiet in de tuin

      nee de stekke die ik krijg zitten in de isolatie daar zit nog geen wortel aan :o misschien iets te positief dat ik ze meteen buiten heb gezet maar was van de week echt wel een graadje of 28 bij mij in de tuin in de zzzzzzzzzzzzonn
      wie weet ben ik wel te gehaast geweest heb nog een paar foto's maar helaas
      mijalbum.nl ligt er uit .
      ga nu even voetbal kijken nac breda kijken dus vanavond komt er niet meer van

      Comment


        #18
        Re: 1ste keer wiet in de tuin

        Bij niet gewortelde stekken:

        Nat spuiten, plasticfolie over de potten spannen, uit de zon zetten.
        Otherwise, they'll die!

        Heb hier wat stekken genomen om het te "leren" en ik ben nog ni vertrokken.
        Ene stek blijft zowat goed staan, maar die staat in een curverbox met hoge LV.

        Ik was het na de 5e dode zo beu dat ik ze gewoon nam, in plug stak, en zo buiten plaatste.
        Both died

        Hoop dat het bij jou wel zo lukt.

        Comment


          #19
          Re: 1ste keer wiet in de tuin

          tot nu toe doen ze het nog steeds
          maar er is hier flink wat regen gevallen dus we moeten het even aan kijken


          Comment


            #20
            Re: 1ste keer wiet in de tuin

            hier nog een paar fototjes van die 3 andere

            dit is wel erg vroeg of niet voor zoon klein plantje



            en dan nog even samen op de foto

            Comment


              #21
              Re: 1ste keer wiet in de tuin

              gasten volgens mij beginnen ze al met bloeien is dat normaal nkan ik daar iets aan doen of nu maar gewoon ze gang laten gaan
              als ze nu in bloei gaan groeien ze dan nog verder want nu vind ik het nog zoon klein ding en is dat niet erg vroeg

              Comment


                #22
                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                Je hebt ze toch eerst 12/12 gegeven? Als je dit enkele weken hebt gedaan(ik denk dat 2 weken zelfs voldoende zijn) gaan ze blijven bloeien.
                Sommige buitenkwekers verduistere hun planten om ze vroeger te doen bloeien.

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #23
                  Re: 1ste keer wiet in de tuin

                  ja maar dat wil ik dus niet want ik denk dat er van zoon klein plantje bijna of niks afkomt dus als ik ze gewoon laat staan blijven ze groeien

                  Comment


                    #24
                    Re: 1ste keer wiet in de tuin/nieuwe stekke

                    voor wie het nog wil zien heb net 4 nieuwe stekjes gepot
                    en ik weet ook welke soort het is NLX
                    dus nu 6 in de tuin en 4 achter het raam
                    nu even kijken welke het beste gaan doen de stekke die al in de tuin staan of deze
                    allemaal nlx

                    en de laatste

                    Comment


                      #25
                      Re: 1ste keer wiet in de tuin

                      Ik denk dat dat glazen potjes zijn en die zijn niet echt goed voor je plantjes. Wortels hebben nood aan volledige duisternis, daarom gebruik je dus best zwarte potten. Ook kan er - denk ik - geen overtollig water wegvloeien omdat het me onlogisch lijkt dat er gaatjes onderin die potten zijn...

                      Als je geen andere potten hebt, kan je er aluminiumfolie ronddoen maar dan nog heb je geen mogelijkheid tot irrigatie...

                      Greetz

                      Comment


                        #26
                        Re: 1ste keer wiet in de tuin

                        Oorspronkelijk geplaatst door yrrab
                        hier nog een paar fototjes van die 3 andere

                        dit is wel erg vroeg of niet voor zoon klein plantje



                        en dan nog even samen op de foto
                        ik dacht dat ze terug in groeifase gaan als ze niet meer op 12/12 staan, maar dat is niet zo goed voor je planten, zorgt voor stress...

                        of misschien is het een soortje met autoflowering? (gaat in bloei ongeacht aantal lichturen)

                        wat cannaboy zegt over de glazen potjes bevestig ik ook ^^ die wortels hebben nood aan duisternis.
                        >>> LR2 mini-kweekje<<<

                        Comment


                          #27
                          Re: 1ste keer wiet in de tuin

                          Sinds je ze in het begin 12/12 hebt gegeven staan ze in bloei, als ze al te ver zijn gaan ze niet meer terug naar groei.

                          Sommige mensen zetten ze op 12/12 om het geslacht te zien en schakelen ze daarna direct terug op 18/6 of 24. Wachten ze te lang dan bloeien de planten ook af.


                          Peace

                          Comment


                            #28
                            Re: 1ste keer wiet in de tuin

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                            Ik denk dat dat glazen potjes zijn en die zijn niet echt goed voor je plantjes. Wortels hebben nood aan volledige duisternis, daarom gebruik je dus best zwarte potten. Ook kan er - denk ik - geen overtollig water wegvloeien omdat het me onlogisch lijkt dat er gaatjes onderin die potten zijn...

                            Als je geen andere potten hebt, kan je er aluminiumfolie ronddoen maar dan nog heb je geen mogelijkheid tot irrigatie...

                            Greetz
                            nee klopt zijn gewoon plastiek drink bekertjes maar heb er onderin wel gaatje gemaakt had niks anders doe er nu wel alm.folie om en over een week maar overpotten

                            Comment


                              #29
                              Re: 1ste keer wiet in de tuin

                              jongens bedankt voor jullie reactie's
                              morgen gaat me schatje even alm.folie halen is op

                              maar ik nog wat fotootjes want ik denk namelijk dat ze gewoon blijven groeien kijk zelf en oordeel





                              en dit zijn de stekjes die ik vorige week er bij gezet had

                              1tje van boven

                              denk dat ik hier afscheid van moet gaan nemen


                              ohja gasten kan iemand mij misschien iets over deze soort vertellen het is NLX thx

                              Comment


                                #30
                                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                                ahh die onderste is wel heel triets jaaa :o \

                                sterkte dude
                                I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                                Comment

                                Bezig...
                                X