1ste keer wiet in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yrrab
    Wicked Stoner
    • May 2008
    • 200

    #31
    Re: 1ste keer wiet in de tuin

    gasten ik vandaag weer lekker bij mijn meisjes in de tuin gezeten
    maar tot mijn verbazing is het blad wat er nu aan zit een beetje vreemd :o
    in plaats van 5 a 7 bladtjes zitten er nu maar 3 aan is dit normaal of moet of kan ik hier iets aan doen zal er een fotootje bij zetten


    grra een reactie van jullie

    Comment

    • Sammy
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 417

      #32
      Re: 1ste keer wiet in de tuin

      Een plant die zich helemaal top voelt, krijgt elke internode er 2 bij. Jouw plant voelt zich dus niet zo lekker de laatste tijd denk ik. Miss krijgt ie te veel mest, of te weinig? Of misschien ook wel te weinig zon?

      Comment

      • yrrab
        Wicked Stoner
        • May 2008
        • 200

        #33
        Re: 1ste keer wiet in de tuin

        ok aan de zon kan ik niks doen
        en ik heb er van de week mest korrels voor bloeiende planten bij gedaan dus nu maar weer even kijken

        Comment

        • Guest's Avatar

          #34
          Re: 1ste keer wiet in de tuin

          Kunt gij is superclose gaan qua foto aub?
          Want kvind da toch maar iets raar da erop sta zenne?
          Of zenk weer te stoned of zonnenslag?

          Ziet er mij wel schoon plantje uit, maar ik zie er iets op dat ik niet thuis kan brengen...
          hmz!

          Succes en verder goe bezig zenne

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #35
            Re: 1ste keer wiet in de tuin

            ok hoop dat je het hier op kan zien wat denkt te zien


            deze hebben het wel naar der zin


            en anders heb ik deze als reserve

            Comment

            • Robba
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 809

              #36
              Re: 1ste keer wiet in de tuin

              Waarom heb je folie om die potten gedaan?

              Grtz.

              Comment

              • Landroval
                Expert Stoner
                Member
                • May 2008
                • 77

                #37
                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                Kan je lezen, eerder terug. Het zijn glazen potten, maar licht is niet goed voor de roots!

                peace
                I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                Comment

                • yrrab
                  Wicked Stoner
                  • May 2008
                  • 200

                  #38
                  Re: 1ste keer wiet in de tuin

                  bedankt voor het antwoorden Landroval

                  Comment

                  • Landroval
                    Expert Stoner
                    Member
                    • May 2008
                    • 77

                    #39
                    Re: 1ste keer wiet in de tuin

                    Jah sommige mensen nemen wel de moeite om het hele topic te lezen

                    Nee geintje hoor, kan gebeuren
                    I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                    Comment

                    • Landroval
                      Expert Stoner
                      Member
                      • May 2008
                      • 77

                      #40
                      Re: 1ste keer wiet in de tuin

                      Jajaaa, bij jou gaat ie helemaal lekker!!

                      Ltr
                      I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                      Comment

                      • yrrab
                        Wicked Stoner
                        • May 2008
                        • 200

                        #41
                        Re: 1ste keer wiet in de tuin

                        thx
                        zal er direct of morgen nog wat foto's erbij zetten moet bat. opladen
                        maar ik snap er niks van want het groeit als kool maar een raar blad zit in elkaar en maar 3 vingertjes [weet niet hoe het heet]
                        maar denk wel dat het goed komt hoop ik

                        Comment

                        • Robba
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 809

                          #42
                          Re: 1ste keer wiet in de tuin

                          Oorspronkelijk geplaatst door Landroval
                          Jah sommige mensen nemen wel de moeite om het hele topic te lezen

                          Nee geintje hoor, kan gebeuren
                          Ben nieuw hier heb geen zin om 300 topics door te gaan lezen


                          Comment

                          • yrrab
                            Wicked Stoner
                            • May 2008
                            • 200

                            #43
                            Re: 1ste keer wiet in de tuin

                            Oorspronkelijk geplaatst door yrrab
                            thx
                            zal er direct of morgen nog wat foto's erbij zetten moet bat. opladen
                            maar ik snap er niks van want het groeit als kool maar een raar blad zit in elkaar en maar 3 vingertjes [weet niet hoe het heet]
                            maar denk wel dat het goed komt hoop ik

                            ok hier nog wat foto's die ik had belooft
                            deze met raar blad

                            ziet er aardig uit

                            en nog van dicht bij



                            kleintjes gaan wel goed

                            en de laatste weer voor van de week


                            Comment

                            • Landroval
                              Expert Stoner
                              Member
                              • May 2008
                              • 77

                              #44
                              Re: 1ste keer wiet in de tuin

                              Gaat lekker zoo!

                              Keep up the good work

                              May the gods watch over your crops

                              Ltr
                              I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

                              Comment

                              • yrrab
                                Wicked Stoner
                                • May 2008
                                • 200

                                #45
                                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                                hé dokter Landroval
                                weet jij niet wat er mis is met die 3 bladjes
                                ik zie het wel


                                ok

                                Comment

                                Bezig...