1ste keer wiet in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yrrab
    Wicked Stoner
    • May 2008
    • 200

    #106
    Re: 1ste keer wiet in de tuin

    ok gasten laatste update want deze jongen gaat morgen met vakantie
    ik heb geen foto's want ik vind dat er niet veel is veranderd de laatste week
    maar het was er ook het weer niet voor
    ben maandag nog wel even naar de growshop gegaan en heb daar de cannabooster gehaald en de pk 13/14 dus nu geef ik om de dag 2l water met daarin terra flores/cannabooster en een klein beetje pk 13/14 mee dit doe ik morgen ochtend voor de laatste keer en dan stop ik met de pk 13/14 want dan heb die dat een week mee gekregen en dat moet genoeg zijn
    nou dat was het tot zo ver iedereen een prettige vakantie en tot over een week of 2 en dan natuurlijk wel weer een update met natuurlijk weer wat fotokes

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #107
      Re: 1ste keer wiet in de tuin

      Hey man, goede reis en geniet van je vakantie!

      Ik kijk uit naar de updates die komen wanneer je terug bent.

      Have fun!

      Peace

      Comment

      • scrapy
        Retired
        • May 2008
        • 107

        #108
        Re: 1ste keer wiet in de tuin

        Fijne vakantie man, hoop dat je wat beter weer krijgt.
        Misschien moet je er anders over denken om de dames maar mee te nemem ( LOL ) !
        we horen je over 2 weken !!

        grtz

        Comment

        • yrrab
          Wicked Stoner
          • May 2008
          • 200

          #109
          Re: 1ste keer wiet in de tuin

          ha gasten de vakantie zit er weer op we hebben volop genoten
          nou hier een update uit een regen achtig nederland
          ik vind dat ze aardig zijn gegroeid zelfs de freacky girls zijn er weer helemaal bij :o dat 1e meisje wat 12/12 stond is inmiddels weet niet hoeveel het is nat of droog heb er gisteren wel wat van gerookt maar was wel ok nu nog even op de reactie van me zwager weten want dat is van ons de echte kenner
          nu nog wat fotokes want wat is een update zonder fotokes

          zo we beginnen met het lekkrste


          wat er onder zit is ook erg lekker


          zo het zwembad heb ook plaats moeten maken voor de dames

          en de andere kant

          tot nu toe de grootste :o


          hier mijn 2 overgebleven freacks maar zijn er nu weer helemaal bij
          zijn echte dames geworden



          en deze 2 zijn als laatstse overgepot en doen het ook wel ok


          en nu de groeps foto links en rechts voor de 2 jongste


          zo dat was het dan meer heb ik niet te liegen tips en reacties altijd welkom
          en de groeten

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #110
            Re: 1ste keer wiet in de tuin

            Wow, mooi oogstje heb je daar te pakken .
            Hoelang zijn de toppen al aan het drogen?

            De rest ziet er natuurlijk nog altijd erg mooi uit, die zijn serieus gegroeit .
            Mooie struikjes,

            Geniet al van je geoogste dame en keep on growing

            Peace

            Comment

            • Methos
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2008
              • 322

              #111
              Re: 1ste keer wiet in de tuin

              ja idd! lekkere jupiler! is wat anders dan die heineken kattenpis

              mooie oogst heb je daar!

              proficiat!
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment

              • scrapy
                Retired
                • May 2008
                • 107

                #112
                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                Super man, maar goed dat je ze hebt laten staan.
                De rest ziet er ook ronduit wreed uit, lekkere struiken heb je daar.
                Daar waar ze opstaan is normaal een zwembad????
                Dat is ook niet mis een zwembad in je achter tuin.
                Kortom ziet er allemaal super uit en fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad !!


                grtz

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #113
                  Re: 1ste keer wiet in de tuin

                  Wonderful Yrrab
                  Het zwembad afdekken voor de plantjes, als dat geen liefde is
                  Schoon plaatjes man

                  Comment

                  • leo
                    Retired
                    • May 2008
                    • 659

                    #114
                    Re: 1ste keer wiet in de tuin

                    mooi groeps foto zien er mooi uit

                    Comment

                    • yrrab
                      Wicked Stoner
                      • May 2008
                      • 200

                      #115
                      Re: 1ste keer wiet in de tuin

                      thx mede kwekers
                      jongens even wat vertellen waar de dames nu opstaan op die planken
                      daar stond eerst het zwembad op gewoon zo een van 3 meter
                      was maar waar een zwembad in de tuin

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #116
                        Re: 1ste keer wiet in de tuin

                        Zo'n opblaasdingetje?

                        Aan de foto's te zien lijkt het wel of er in zwembad ingegraven was zeg maar, zo eentje die je eenmalig erin zet..
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • ashdra
                          Banned
                          • Aug 2008
                          • 326

                          #117
                          Re: 1ste keer wiet in de tuin

                          zooo die zien er lekker uit die familie van je

                          Comment

                          • yrrab
                            Wicked Stoner
                            • May 2008
                            • 200

                            #118
                            Re: 1ste keer wiet in de tuin

                            ha gasten hier een kleine update en wat vragen

                            het groeit gestaagt door
                            wij kunnen ons eigen lekker verstoppen in de tuin
                            heb alleen een vraagje over de voorbloei en wat rare bladeren
                            zou er wat fotokes bij zetten
                            voor de rest gaat het allemaal wel ok denk ik
                            nu nog afwachten wat er nog ga gebeurd

                            hier een vraag over bij een paar bladeren er zijn er een paar bij met wat gele punten of wat krommen punten en wat bladeren met licht en donker groene bladeren :o





                            en is dit nu de voorbloei of niet




                            nou ok dat was het weer graag wat tips of reacties

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #119
                              Re: 1ste keer wiet in de tuin

                              ziet er super uit. de krom trekkende bladeren heb ik ook is van te veel voeding naar mijn idee.gewoon ff water geven een paar dagen mzzl

                              Comment

                              • ashdra
                                Banned
                                • Aug 2008
                                • 326

                                #120
                                Re: 1ste keer wiet in de tuin

                                Ook dat mozaik virus, hmzz.. die kromme blad met verschil in kleur.
                                MozaIk virus is geloof ik niet echt schadelijk voor je plant. Niet zoals een beest of schimmel. Maar heb het eerlijk gezecht niet gecontroleerd nog online. Ik heb het ook en eerder wel gehad, en niet veel last van eigenlijk, ziet wierd uit. Soms verwijder ik dat blad. afhangkelijk van waar die zich bevind en hoe erg het is. En ook als het nog niet veel blad trefd natuurlijk, anders hou je een kale stam over. Maar meestal, bij mij, tot nu toe. Beperkt het zich tot een klein deel van de plant.

                                Die vlekken, lijkt op beginnende meeldauw..

                                Comment

                                Bezig...