Welke buitensoort???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Acesw
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 82

    #1

    Welke buitensoort???

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen.
    Aangezien t buitenseizoen weer bijna van start kan en op zoek ben na een
    50/50 indica/sative soort
    die makkelijk is te scroggen
    een redelijk hoge opbrengst heeft
    vroeg klaar is kwam ik uit
    bij Frisian dew en Frisian duck en Candy Kush Express (fast flowering) uit
    Weet niet of jullie met een van deze ervaringen hebben?
    Of eventuele andere mooie lekkere soortjes weten?

    Geen autoflowers, maar die wel liefst in september klaar zijn.
    Verduisteren zou een optie zijn
    Ben benieuwd naar jullie suggesties en buitensoortjes die jullie gaan zetten en waarom?

    Grtz Acesw
    Last edited by Acesw; 10 March 2017, 21:44.
  • Meglow
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 1374

    #2
    Ik ben meer van de indica-dominante soortjes, maar ik denk dat je een aardige keus doet met die Frisian Dew en Duck. Aan Dutch Passion kun je je niet zo snel een buil vallen denk ik, en ze hebben flink wat buitensoortjes. Ik hou je draadje ff in de gaten, ben wel benieuwd naar wat goede hybrides zijn voor ons klimaatje. Ik ben vooralsnog van plan om dit seizoen een Crimea Blue (Barney's) te gaan zetten in de hoop dat deze het goed gaat doen in ons klimaat. Alhoewel het een indica dominante soort is schijn je toch aardig wat sativa-achtige effecten te kunnen verwachten. Ook schijn je er goed mee te kunnen scroggen (buiten?). http://en.seedfinder.eu/strain-info/...eview/outdoor/

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Frisian duck was mijn grootste teleurstelling tot nu toe, zowel qua smaak als high. Heel flauw in beide gevallen. Had het gevoel dat ik er 10 gram van nodig had bij wijze van spreken. Heb ze nu terug is geprobeerd, mss nu wat meer succes. Toppen bouwden zich ook niet op. En dat was binnen, dus ideale omstandigheden.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Ik lees het niet terug, maar eh, hier al gekeken?

        Omdat die vraag elk jaar 100 keer gesteld gaat worden, en het antwoord zo variabel is als het weer, heeft Q de aanzet gemaakt om voortaan geschikte soorten bij te houden. Wellicht kom je daar wat interessants tegen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • BlazeCake
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2016
          • 203

          #5
          Ben momenteel Blue Kush aan het kweken binnen. Maar er is ook een Blue Kush Auto. Ruikt heerlijk, citroenvleugjes, geweldig. 45/55 indica sativa.
          oh ja, uitstekend voor scroggen.

          Comment

          • Acesw
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2016
            • 82

            #6
            Thx LR2, Meglow, Beowulf en Blazecake voor reacties.
            Zie dat Frisian Duck en dergelijke soorten van kuhs toch wel redelijk goed na voren komen. Dus dat zit wel snor.
            Candy kush zijn inmiddels al besteld en Frisian duck mischien ook nog
            Tijd zal t leren
            Ben benieuwd wat jullie gaan doen ?
            grtz Acesw

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Ik heb in mijn kweekverslag staan wat ik ga doen. Of wat ik denk dat ik ga doen tenminste..

              Kush vind ik af te raden voor buiten, omdat het hier een aantal keer op een fiasco is uitgelopen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #8
                Ik heb vanmorgen bij deense soorten gekeken, daar zitten ook nogal wat vroegbloeiers bij.
                Moet alleen nog kijken of de soorten die daar in september afbloeien dat hier ook doen.
                Ook veel semi auto's.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Ik heb de ierdbei en royal dane gehad, beide qua smaak en bloei af te raden. Toen ik dat rookte, ging ik even terug naar 5 havo. Precies als de italiaanse kruiden die we verkochten aan domme mensen. Guerilla's gusto/gold (ofzoiets) zie ik daarentegen wel erg vaak goed gaan. Moreweed heeft er ooit flink wat mee binnen geharkt. Nooit geproefd trouwens. Dat hele Deense gedoe heeft bij mij wel stinkende littekens nagelaten, ik geloof er niet meer in.
              • Ano5
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2016
                • 82

                #9
                Bubba Kush (Greenhouse) lijkt mooi omschreven is het een goeie plant?

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #10
                  Je kunt het beste buiten kweekverslagen /grow reports outdoor nalezen om te kijken welke strains het echt redelijk doen buiten. Verkooppraatjes doen velen de verkeerde keuze maken.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...