Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een herma ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit een herma ?

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben na een tijdje niet meer kweken toch terug een kleine kweek begonnen maar nu heb ik een twijfel omdat ik niet zeker weet als dit een herma plantje is of niet. Kan iemand mij bij deze helpen ? Thx Levigreen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    ik kan niet goed zien of het ook vrouwe pistels heeft, maar je ziet wel zeker dat een mannelijk bal heeft.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #3
      Bedankt voor de reactie met spijt wel geen goed nieuws, maar kan herma zaad gebruikt worden of komen daaruit ook herma's ?

      Comment


        #4
        Oke niks mee te doen dus weggooien

        Comment


          #5
          Mogen we weten wat je met de plant gedaan hebt, en welke breeder jou deze zaden verkocht heeft?
          Kan andere mensen helpen met het maken van keuzes namelijk. Ik dacht dat er ergens een herma-meldpunt was op het forum.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Hoi ja ik heb wel een spray gebruikt tegen bladluizen welke ook op groente en fruit planten gebruikt word, ik weet niet als dit schade aanricht ? Wou het nog op het forum vragen. En heb de zaadjes van sweetseeds.

            Comment


              #7
              Ik herinner me dat sweet seeds wel vaker iets minder stabiele genetica heeft afgeleverd. Ik kan het mis hebben..
              Aan de spray moet het niet liggen in ieder geval.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Heb zelf al een aantal soorten van SweetSeeds mogen kweken. Ben hierbij nog nooit een echte herman tegen gekomen. Wel in meerdere soorten dat ze laat in de bloei met bananen begint te gooien.

                Comment


                  #9
                  Ik weet het niet als het echt een herma is want uit de balletjes komen ook witte haartjes uit :-/ maarja misschien gewoon iets mis in de genetica van die plantjes.

                  Comment


                    #10
                    Of tis gewoon een man?
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Een man is het zeker niet ik zal morgen nog foto's plaatsen voor wat verduidelijking

                      Comment


                        #12
                        Ik zie toch heel duidelijk een BAL jij niet gebruik je Fem zaad ?
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Hier zijn nog foto's
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Comment


                            #14
                            Dat zijn opengesprongen ballen, dus heel duidelijk een herma.
                            hermie-pollen-sac-opens.jpg

                            Comment


                              #15
                              Oke maar is dat dan normaal dat er witte haartjes uitkomen ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X