Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gedraaide bladeren cookie kush outdoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gedraaide bladeren cookie kush outdoor

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag,

    Bij mijn cookie kush draaien de bladeren echt een behoorlijk stukje om soms wel kaasrecht 90 graden
    weet iemand de oorzaak hiervan en valt dit op te lossen? alle tips zijn welkom

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        En de plant heeft daar last van ?
        Of heeft het baasje er last van ?

        Wanneer is het begonnen dan ?
        Draai je de plant soms ?
        Last edited by QnQ; 8 July 2017, 11:47.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Zover ik weet geeft opkrullend blad aan dat het te warm is, alhoewel ik heb twijfels.

          Comment


            #6
            ja daar heb ik ook twijfels over omdat het nou niet echt de laatste tijd super weer was, vandaag was het bewolkt en nu staan ze weer kaasrecht.
            vind het ook vreemd dat ze echt helemaal krullen bij dit weer maar misschien is het wel gezond dat ze gewoon naar het licht toe staan.
            Maar vandaar dus me vraag want ik heb wel vaker plantjes gehad en die staan dan ook naar het licht, maar nooit dat het blader gedeelte 4 staan recht en 4 zijn 90 grade gedraaid z echt helemaal omkrullen.
            Dus vandaar dat ik tips vroeg, en QnQ ik heb al gekeken of er wat over te vinden en ik kon niks vinden dus vandaar me vraag.
            Ik draai ze wel als ze echt scheef staan dan zet ik ze weer naar de stand van de zon , en ik vind dat de stam echt een soort banaan vorm aangeeft beetje slappe stam geen harde stam elke dag heeft ie een andere vorm
            maar voor de rest ziet ie er echt gezond uit, misschien hoort dat wel bij de cookie kush van barneys i dunno, dus weet niet precies wat het is maar ik denk zelf niet echt dat het heel erg is.
            Maar daarom vraag ik het hier toch misschien heeft iemand tips

            Met vriendelijke groetjes
            Last edited by flipflap; 8 July 2017, 23:09.

            Comment


              #7
              Zou in ieder geval stoppen met de plant te draaien.
              Planten regelen dat zelf, ze positioneren hun blad voor een optimale fotosynthese.
              Als ze dan net alles een beetje op orde heeft, ga je ze omdraaien, zodat ze weer energie moet steken in het draaien van alle bladeren.

              Misschien hebben ze even te nat gestaan, bij te hoge worteldruk, en als het wat benauwd is buiten kunnen ze slecht verdampen.
              Dan zie je soms dat ze het blad wat laten hangen. Als de pot wat droger wordt, of als het een uurtje bewolkt is komen ze weer recht.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Hier wilt de boel ook weleens draaien, vooral bij extreme hitte. Het blad draait dan om zichzelf te beschermen van teveel verdamping. Dat is vaak een teken dat de wortels niet genoeg kracht hebben om water omhoog te stuwen. Daar is voor zover ik weet niet heel veel aan te doen, behalve een extra scheutje water in de ochtend. Of de plant op een frissere plaats zetten.
                Maar goed, da's enkel als jij zelf vind dat het een probleem is natuurlijk.. Ik vind het wel geinig.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Heey mede farmers, bedankt nog voor de feadback!

                  alleen ik denk zelf toch dat het iets anders is want ik heb 3 cookie kush staan en ze zijn allemaal een beetje slappe slungels.
                  de stam is wel dik maar niet echt krachtig ze hebben alle 3 ook een beetje een kronkelige vorm, soms staan de bladeren recht maar meeste van de tijd helemaal gedraaid.
                  dit houd nu al zn 2 weken bij alle 3 ik heb er ook maar stokken bij allemaal gezet want ik ben bang dat ze knappen, bij 1 was de bovenkant van de stam helemaal slap die stond echt 90 graden, Zou dit iets anders kunnen zijn en zou ik er iets tegen kunnen doen. Of is het niet schadelijk en moet ik me er niet zo druk om maken?

                  Alle tips zijn welkom!
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      Helemaal slap hangen is niet goed eigenlijk.. Kun je teveel of te weinig water uitsluiten?
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Bijna wel ik geef ze meestal 1 x in de 2 dagen water, of 1 x water op een dag als het echt heel warm is, en ik zet ze binnen als het echt een heletijd gaat regenen.
                        Ik bekijk meestal de bovenkant van de aarde als die helemaal droog is en ik steek me vinger erin en hij is nog een beetje nat, dan geef ik ze water.
                        Hou het nauwkeurig in de gaten, geef nooit teveel water of te weinig, denk dat me water schema wel in orde is.
                        Maar als ik een gok moet nemen zou ik meer leunen dat ik iets teveel geef, dit is de eerste keer dat ik autoflowers heb weet dat ze een heel stuk minder voeding en water nodig hebben. Maar mijn mening doe ik niks fout met de voeding en water en ze hebben elke dag van 10 tot 6 zon, dus ik zou het niet weten. Soms staan ze recht maar vaak staan ze er wel beetje slappjes bij
                        Last edited by flipflap; 13 July 2017, 15:37.

                        Comment


                          #13
                          Nope, heeft niets met voeding te maken, dit is een probleem bij de wortels.
                          Te nat of te droog gestaan, wortelschade misschien, of te compacte grond ?
                          Het is moeilijk te zeggen van een afstandje, misschien kan LR2 er meer mee.

                          Ik ben niet zo'n voorstander van het met je vingers in de aarde prikken om te zien of ze nat/droog staan.
                          Je komt met die methode niet recht onder de plant, op 2/3 diepte, dat is het deel wat je zou moeten bevingeren, maar dat gaat niet want dan beschadig je vanalles.

                          Ik til de potten even op als ik wil weten hoe ze erbij staan.
                          Bij m'n planten buiten, en ook bij m'n huiskamerplanten.
                          1cm van de grond, en je weet het al.
                          Zwaar = geen water geven, en als ze bijna niets meer wegen hebben ze pas water nodig.
                          Ieder z'n methode natuurlijk, maar als er problemen zijn is het misschien handig om even iets anders te proberen als extra check.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Ja klopt het is lastig om het te checken ja tis eigenlijk natte vinger werk.
                            Soms hoor ik ook dat mensen hun planten op een weegschaal zetten, lijkt me een hoop werk elke dag haha als je bv 30 planten heb.
                            Vaak til ik ze ook op om het te te checken, beetje lastig.
                            Maar we zien het wel, kijken wel of het wat wordt toch!
                            Iniedegeval iedereen bedankt voor de tips.

                            Mvg Flipflap

                            Comment


                              #15
                              Ik zou er ff een flinke slok water in gieten.
                              Ziet er wat mij betreft als een beetje dorst.

                              Maar dat kan ik door mijn scherm niet goed zien.

                              Comment

                              Bezig...
                              X