Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse stelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse stelen

    Korting op 420shop
    de plant van een maat van me heeft paarse stelen, het is bij 1 van de 2 planten terwijl ze op dezelfde plek in de zelfde soort pot en in de zelfde soort aarde staan.

    stress? Maar waar van dan?

    Alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Waarschijnlijk heeft die het te koud gehad kort antwoord van me maar ik zou geen andere reden kunnen bedenken. Iemand anders verbeterd me wel neem ik aan. Succes met je grow!

    Comment


      #3
      Kan ook genetisch zijn; sommige skunks en de meeste sativa's hebben er vaak mee te maken.
      Beginnend stikstofgebrekje kan ook.
      Stress hoeft niet per see stress te betekenen zoals wij het kennen, het kan ook zoiets zijn als mechanische stress (wind die blaadjes doet waaien).

      Zolang het blad niet mee verkleurt, is het niet te koud. Zolang het blad geen tekenen van gebreken vertoont, is het ook geen gebrek, dus genetisch tot het tegendeel het bewijst
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Het is wel bij de plant die ik laatst liet ziek met misschien een kalium te kort, alle kartels op de randen van het blad bruin. Sinds we een keer green sensation hebben gegeven is dat kalium te kort zich niet verder uit gaan breiden.

        de plant groeit ook nog goed verder dus we moeten het maar even aankijken.

        bedankt voor de reacties!

        Comment


          #5
          Hoi, Ik heb ook een aantal paarse stengels, kan geen kwaad . Zolang de blaadjes niet beginnen af te sterven en droog te worden is er eigenlijk geen probleem.
          Eerlijk gezegd heb ik altijd wel een paarse stengel bij elke plant die ik zet.

          Comment


            #6
            Ik heb onder de T-neon eigenlijk altijd een magnesium gebrek en dat lijkt ook een oorzaak te zijn voor van die harde paarse stelen. Dat is wel degelijk een probleem overigens, want de plant houdt dan ook op met groeien.

            Een beetje paars bladsteeltje heb ik er altijd wel ergens tussen zitten bij een plant en dat lijkt me nooit echt eenb probleem.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            Bezig...
            X