Mooi zo, foto's?
Belemmer ik de groei?
Collapse
X
-
-
-
Mooi hoor, echte kerstboom
De 1,20m al voorbij denk ik?
Comment
-
Verdomme meeldauw in m'n dikste plant. Gelukkig was 't nog in zeer recente fase, dus al het blad en rotte toppen eruit getrokken en ingespoten met een mix van melk/water.
Voor preventie ook maar een paar meter van de andere planten afgezet, zo jammer dit. Ik moet nog zeker een week of 4 bloeiComment
-
-
Helaas, ook in beide toprot. Ruim weggeknipt, maar ik moet nog zeker 3 weken...
Zou die 't volhouden? Het kutweer van de laatste week helpt niet echt mee
Comment
-
Jij ook al rot te pakken?
Ik heb voor de zekerheid veel blad weggeknipt zodat de wind er langs kan, maar als het 24/7 regent (wat het deze week nog gaat doen) dan schiet dat ook niet op. Veel trichomen zijn nog clear, paar milky. Not worth it op 't moment.Comment
-
In ieder geval gefeliciteerd met je oogst, er zijn er genoeg die minder oogsten van meer planten
Enjoy
Comment




Comment