Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding wietplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding wietplant

    Korting op 420shop
    Hey mede growers! Ik heb 4 wietplanten staan en 3 ervan hebben voeding nodig, ze beginnen geel te worden en zien er in het algemeen minder gezond uit. Ze gaan over een tijdje hoop ik in de bloei. Heeft iemand een idee welke voeding/mest ik kan gaan geven? Het liefst geen vloeibare voeding ik heb liever korrels bijvoorbeeld kippen mest of kunstmest. Ik kon hierop geen goed antwoord vinden want iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Maar stel ik kies voor kippenmest korrels zou dat ook beter zijn voor de toppen? Zodat ze groter worden?

    #2
    Als ze nu honger hebben zou ik in ieder geval iets geven wat snel en makkelijk opneembaar is.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Snap ik, heb jij enig idee wat ik zou kunnen geven?
      thanks voor je reactie stemma

      Comment


        #4
        Fishmix, dit kan je ook als bladvoeding geven. Niet in bloei als bladvoeding gebruiken.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Batmix is zwaar bemest, dus is er geen andere oorzaak voor het verkleuren?

            Geef eens een paar foto's van je planten, duidelijke graag, van hele plant en detailfoto van geel blad.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Je wilt eigenlijk niet teveel calcium in de bodem krijgen..
              (daar ga ik weer, ik ben niet gesponsord trouwens): Pokon Plantenvoeding wateroplosbaar.
              Bevat alles wat een plant nodig heeft.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Haha ik weet zeker dat jij het goed zou doen als adviseur van pokon
                Thanks !
                Alleen lees ik wel veel dat mensen pokon voor wiet afraden.
                Last edited by Conficker; 16 July 2017, 13:43.

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  Dat komt door verkeerd gebruik dan. Of je het lekker vindt werken is persoonlijk.

                #9
                Ik ga die jij had aangeraden halen, weet je hoe ik het moet doseren? Ik kan het nergens vinden.
                Last edited by Conficker; 17 July 2017, 17:44.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  staat op de doos.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Of bedoel je de fishmix ? Als bladvoeding doe ik maximaal 1ml op anderhalve liter water.
                  Ze raden 1ml/L aan, dus daar blijf ik wel onder.

                #10
                Nee, bedoelde eigenlijk de pokon voeding. maar ik denk dat ik gewoon niet moeilijk moet gaan doen en het aan mijn oma moet gaan uitleggen. dus alle bloeivoeding vind ik goed als het maar niet al te moeilijk te doseren is, en het liefst 1 keer in de 2 weken of anders 1 keer in de week. kan iemand me iets aanraden?

                Alvast bedankt!
                Gr connie

                Comment


                  #11
                  Iemand een idee? Ik ga zo naar de boerenbond.

                  Comment


                    #12
                    De pokon heeft een verpakking met daarop de juiste dosering. Neem daar de helft van en je zit altijd goed.

                    Voor elke andere voeding geldt ongeveer hetzelfde, behalve als je de voeding vanaf 0 helemaal gaat samenstellen. Ik reken er niet op dat je dat van plan bent
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #13
                      Ik heb al andere voeding gekocht: Pokon plantenvoeding (vloeibaar) en pk 13-14 van Plagron.
                      foto's staan bij mijn kweekverslag: 3x AMS 1x Northern lights.

                      Comment

                      Bezig...
                      X