Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ogst klaar ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ogst klaar ?

    Korting op 420shop
    Hello kan mij iemand helpen? Weet niet echt of kan ik ze all ogsten of liever noch even te wachten. Dat zijn enkele foto's van mijn Bubel Kush auto ben rond 5de week bloei
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      De Haartjes ??? ik denk dat jij je nog is goed moet gaan in lezen. De haartjes en rijpheid van de top hebben niks met elkaar temaken

    #3
    Die is wel bijna klaar ja maar die toppen kunnen nog wel aandikken dus persoonlijk zou ik haar nog 1 of 2 weekjes geven.
    Als je het helemaal zeker wil weten kan je beter een zakmicroscoopje 45x halen om de trichomen oftewel THC kristallen te bekijken.
    Zodra ze amber (bruinig) beginnen te kleuren kan je gaan oogsten.
    Succes!

    Comment


      #4
      Niet de haartjes, maar de harsbolletjes. Die heten trichomen.
      Als je met vettige vingers aan die haartjes/pistils zit, kun je ze namelijk op dag 1 van de bloei al bruin krijgen. Da's niet zo'n goede indicatie dus. Een keer een flinke regenbui heeft hetzelfde effect, of een paar droge warme dagen. De haren zijn absoluut geen teken van hoe ver de bloei is.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #5
        Dag iedereen. Bedankt voor de reactie....heb nu en andere probleem-ik denk zelf "overbemest" blad krult naar boven en zijn donkere pleken zichtbaar op enkele bladeren, what kan ik best doen? Heb mijn plant nog laat in bloei "moest" verpoten ......dus all da nive grond die organisch is bemest for 100 dagen......????
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #6
          Oke met je handen van de plant af blijven wil je verder schade voor komen.
          Laat je plant paar dagen met rust zal je zien dat ze vanzelf bij trek
          God was never on your side..

          Comment


            #7

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ik zie dat niet hoor; overvoeding

            #8
            Hoe bedoel je zwaar roken?
            De plant moet toch 1-2 weken voor t einde gespoelt worden dus als je nu stopt met voeding geven is er geen probleem.

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

            Comment


              #9
              Tijdje geleden heb mijn plant bemest met organische korrels maar da werkte niet..problem waas te ​​​​​kleine pot......dus Kort nadien heb ik ze verpot en volgens mij is all da voeding actief geworden......ik zal denk ik water gewen alleen op de voet of pot wat spoelen? Maa ja dan zein ze zijk nat...?


              Comment


                #10
                Doe nu gewoon niks laat die plant met rust want jij bezorg die plant Stress
                God was never on your side..

                Comment


                  #11
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #12
                    Hey, ik weet zelf niet meer... planten voeden is zeker niet mijn sterkste punt ....ma alei .. .
                    nog its... mijn grootste pl.is rond 1m ok heb die 3 weeken geleden verpot van 18 naar 27l pot met goed bemeste grond...en week of 2 was beter en nu is die weer geel ont worden en snel hou kan dat ...weet echt niet meer-weer tekorten???
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                      #13

                      Comment


                        #14
                        27liter of (29l) is te klein??? waas een van de grootste bei tuincentrum.....




                        Comment


                          #15
                          Als je potten 27 of 29 liter zijn zijn ze absoluut niet te klein.

                          Comment

                          Bezig...
                          X