Wanneer weer wietplanten kweken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollWiet
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 140

    #1

    Wanneer weer wietplanten kweken?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraagje in welke maand kan je weer wietplanten kweken? in 2018 sowieso maar welke maand het beste?

    Sowieso dit jaar niet meer

    groetjes,
    Wietfarm1998
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Diepe zucht..
    Aangezien er veel vragen terug komen heb ik besloten een topic te maken met alle vragen met antwoord en link naar een pagina waar alle informatie te vinden is.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Begin nu is met wat kweekverslagen te lezen want amai. Al uw vragen tot nu toe lossen zichzelf op als je ook maar 1 afgewerkt kweekverslag leest. 1. Van begin tot eind.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Als het niet vriest kun je het hele jaar door buiten kweken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • RollWiet
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2017
          • 140

          #5
          QnQ Oke dus als ik nu bijvoorbeeld een autoflower zaad bestel en ik ontkiem enzo en het vriest niet dan haalt ze het ?

          Comment

          • Jack Spliff
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2017
            • 771

            #6
            Ja, als je in Maleisië gaat kweken lukt dat.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Ja, waarom niet ?
              Nou is een autoflower natuurlijk wat minder geschikt, omdat die te kort groeien, da's juist meer iets voor midden-in-de-zomer buiten.
              Dan krijg je iets ter grootte van een potloodje met een ieniminitoppie erop.

              Hoe kouder het is, en hoe minder licht-uren, hoe langzamer ze groeien.
              Maar zolang het niet te gek wordt zie ik geen probleem, behalve wat voor de hand liggende dingetjes.

              - Ja in Maleisië zal het wel beter gaan
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • RollWiet
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2017
                • 140

                #8
                Oké toch bedankt Haha ik ga volgend jaar wel beginnen in de zomer met autoflower ik heb nog een plant die is niet autoflower en die is nog niet klaar haha

                Comment

                Bezig...