Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelijke bloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ongelijke bloei?

    Korting op 420shop
    Hallo vrienden,

    Ik heb dit jaar m'n eerste plantje gekweekt (auto Jack van Paradise Seeds). Het is een leuke, nieuwe hobby die ik gevonden heb en bovendien ook heel leerzaam. Ik heb vooral ook geleerd dat het voor een newbie als ik vooral nog trail-and-error is (ik begon met drie plantjes, helaas is dit de enige die de bloeifase heeft gehaald. Foto's staan hieronder).

    Nu mn plantje in de bloei zit, ben ik toch minder geneigd om onnodige risico's te nemen, en zou ik graag wat input willen hebben van meer ervaren kwekers over de volgende kwesties:

    -ONGELIJKE BLOEI?-
    Op deze foto's kun je zien dat de buds op de 'hoofd tak' bruine haartjes aan het krijgen is, terwijl de buds op de 'zij takken' dat niet hebben en bovendien er wat groener/witter uitzien. Gaat dit voor problemen zorgen?


    -KLAAR VOOR DE OOGST?-
    Bij de aankoop van de zaadjes werd me aangeraden om in de periode mei-augustus te oogsten. Voor mijn gevoel is de plant er nog niet klaar voor en kan ik er nog even mee wachten. Hoe zien jullie het?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Haartjes zijn geen indicatie. Trichomen wel. Google dat woord even, dan zie je bij afbeeldingen wat handige rijpheidtips verschijnen.
    Daar ga je een vergrootglas voor nodig hebben

    Ongelijke bloei is vrij normaal. Maar de bloei die ik zie is erg gestrekt, dat kan wijzen op stress door verlichting die stoort, of door iets anders.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X