Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten wietplant binnen gezet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten wietplant binnen gezet

    Korting op 420shop
    Hallo, mensen ik heb een vraag mijn wietplant zit al een tijdje in de bloei denk ik. Maar elke dag wordt het kouder dus ik heb mijn wietplant vanmiddag om 14:45 in het hok gezet in hok komt wel wat licht door maar ik dacht ik zet haar maar in het hok is wat warmer en dat zet ik haar morgen om 07:50 weer onder het afdak zo dat ze wat warmheid krijgt is dat wel een goedplan? En zo wil ik het elkedag doen 14:45 in hok en 07:50 onder afdak zolang het regent etc wil ik het zo doen en ik weet niet wat voor soort deze wietplant is enzo maar binnenkort als het nog kouder wordt dan doe ik haar in de bijkeuken waar koelkast enzovoort staat daar is het nog warmer. Is dat een goed idee?

    Wat zeggen jullie?

    Groetjes,
    Wietfarm1998

    #2
    Wat dacht je van buiten laten

    Comment


      #3
      Anders gaat mijn wietplant tog stoppen met bloeien? Als het Vreselijk koud wordt?

      Comment


        #4
        Oja dat doen ze in de natuur ook dan rennen ze ook naar binnen?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          belladonna Wat bedoelt uw?

          Comment


            #6
            Denk eens na: een plant zit vol zonnepanelen, dat zijn de bladeren.

            Stel dat het regent, zet je zonnepanelen dan binnen in de schemer? Of laat je ze zoveel mogelijk zon toch nog mee pakken, ook al regent het? Ze zijn waterdicht. Ze kunnen tegen temperaturen van -5 graden C voor een nacht of twee.
            Wat levert het meest energie op? Het binnen zitten, waarbij ze niets leveren, of het buiten laten staan, waarbij ze een beetje energie leveren?

            Zo moeilijk is het niet.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              LR2 Jaa snap het een beetje, dus gewoon lekker buiten houden Haha ? Dan krijgt ze energie om te bloeien !

              Comment


                #8
                Juist! Zonder licht kan die plant zichzelf niet eens in leven houden.

                De bladeren zijn 'de ingewanden, het hart en de hersens' van de plant. Als je die er bij een mens uitschakelt, dan werkt dat mens ook niet meer. Zo is het bij planten ook.
                De kou zal er voor zorgen dat ze wat paarsig kunnen kleuren, en dat alles wat trager vooruit gaat. Maar in de schemering de hele dag, zou betekenen dat ze helemaal niet meer vooruit gaat. Zoveel zon als het kan! Zelfs als het regent!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Snappie

                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    belladonna Jaah

                    Comment

                    Bezig...
                    X