Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplant de toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplant de toppen

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik vroeg me af als dit als een begin is van een top lijkt er wel op of niet?

    Foto's

    Groetjes,
    Wietfarm
    Attached Files

    #2
    Klopt, nog een weekje of zes wachten!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Ipie Worden mijn toppen straks ook nog groter of breeder? Want het lijkt wel dat ze klein blijven ofzo? Haha

        Comment


          #5
          Als je ze voldoende licht geeft, de rust tijden respecteert en zorgt dat ze genoeg te eten heeft dan zullen het zeker dikke knoppen worden.

          Wat je vooral nodig hebt is geduld en tijd Die dingen kun je niet ruschen.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              ook kleine meisjes kunnen groot worden hoor
              (Ik ga er maar vanuit dat je begrijpt dat ik de dames die je daar hebt staan bedoelt)

              Comment


                #8
                Ik heb nog een vraagje ik heb mijn wietplant gewoon de hele dag in het licht staan maar moet ik mijn wietplant gewoon 's avonds onderafdak zetten ofzo is dat een goed idee en als ik wakker wordt gewoon hele dag weer in het licht?

                Comment


                  #9
                  Want? Ben je bang dat de boze geesten de plant aanvallen? Waarom zou je een afdak gebruiken? Tegen toprot? Maar overdag kan het ook regenen..
                  Laat die plant nou gewoon met rust, hou op met spoken zien en moeilijk doen. Het is een kwestie van water geven, en wachten. Dat is moeilijk. Maar hoe meer je loopt te rommelen, hoe meer er fout kan gaan. En geloof me, het gaat een keer fout, en dan is alle moeite voor niets. Wat is dan slim om te doen? Heel veel moeite investeren in je plant, of juist heel weinig?
                  Als je vijf jaar lang een auto gaat restaureren, is het echt mega klote als die auto vervolgens in brand vliegt. Koop je echter een auto voor een kratje bier, dan is de kans ontzettend groot dat je er vrij gauw weer om kan lachen.
                  Zo moet je 't planten kweken ook gaan zien wietfarm, want ik merk dat je jezelf veel te druk maakt. Da's niet goed voor je gezondheid, en helemaal niet voor je nachtrust.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Ja, toppen worden groter maar heb geduld vriend! Mocht het enkele dagen gaan regenen wel de potten afdekken zodat ze niet verzuipen!!

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X