Welk auto's zetten jullie deze buitenronde? En waarom?!?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #1

    Welk auto's zetten jullie deze buitenronde? En waarom?!?

    Korting op 420shop
    Zie titel
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Mijn auto staat altijd buiten ik heb geen garage......

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Ik heb wel een garage, maar die staat vol andere zooi.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Tommeken
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2017
        • 322

        #4
        Lees: " autoflowers"

        (Mea culpa)

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Oooooh, dat weet ik nog niet.
          Over een maand of twee zal ik eens in de koelkast kijken wat er nog ligt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Wat ik nog heb liggen, om de oogst. En om wat zaden.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Tommeken
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2017
              • 322

              #7
              Persoonlijke ( voorlopige keuze)

              auto night queen ( bewezen kwaliteit)
              auto OG glueberry ( ' moderne' strains met USA genen)


              beide van Dutch Passion.
              gewoon omdat deze strains me wel aanspreken en ik steeds tevreden ben geweest van hun eerdere zaden.

              met de opbrengst van 2 plantjes kom ik een jaartje toe. Dan moeten ze elk wel ZEKER 30g droog opbrengen.


              en zoek ik nog een gewone fotoperiode plant.
              maar dan een early finisher. Ergens midden september.
              vb. Polm Gold van spliff steds


              of als er iemand een betere suggestie heeft....
              Last edited by Tommeken; 29 March 2018, 18:32.

              Comment

              • nyln
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 305

                #8
                Polm gold ga je hoogstwaarschijnlijk niet in september kunnen oogsten... kut verkoop praatjes. Automazar dutch passion brengt veel op voor een autoflower. Green o matic autoflower is goed te kweken omdat er geen rot in komt.

                Comment

                • Colina3000
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2017
                  • 33

                  #9
                  ik ga een risico nemen en een amnesia auto buiten zetten

                  Comment

                  • Tommeken
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2017
                    • 322

                    #10
                    Automazar had ik vorig jaar! Zeer goed. Gewoon goede oldschool weed. Grote plant met veel zijtakken.

                    Ik zet wel graag elk jaar wat anders.

                    Comment

                    • Dutchpatje87
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 135

                      #11
                      Ik ben ook al begonnen heb buiten 1 auto staan ak47 anschelica als die in de bloei staat begin ik de 2de auto genaamd fast buds "pineapple exspress"

                      Comment

                      • smoker2002
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 1065

                        #12
                        ik ga 3x lemon haze zetten en 1 x critical en 1 x auto amnasia haze
                        zal in een serre worden gezet met groene folie in open grond
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment

                        • James Blunt
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jul 2017
                          • 19

                          #13
                          Hier wordt het 5 x Hindu Kush autoflower van Sensi. Wel pas vanaf begin Juni als ik terug ben van vakantie. Verder ben ik nog een beetje aan het klooien met wat gevonden zaadjes uit de oogst van vorig jaar.

                          Comment

                          • Helemaal Top
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 565

                            #14
                            3x Skunk Auto van Sensi. Omdat die vorig jaar zo lekker gingen!
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                            • Tommeken
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2017
                              • 322

                              #15
                              Ik heb vandaag 2 kleine plantjes buitengezet. Heel de dag in de zon! S nachts gaan ze nog wel even binnen.
                              een auto blueberry in een 50 l pot en een auto o.g. blueberry in een 65 l pot! Beide van dutch passion.
                              misschien wa overkill...

                              de grond is een mix van 2/3e batmix en 1/3e cocos.

                              ik had nog 3 zaden van auto nicht Queen maar deze zijn niet uitgekomen. Nog nooit meegemaakt. Misschien toch is gaan klagen?

                              Comment


                              • Helemaal Top
                                Helemaal Top commented
                                Editing a comment
                                Haha wel wat overkill ja. 20L is prima. Als je de Night Queen gekocht hebt bij DP dan lachen ze je uit. Ik had vorig jaar ook 5x FD besteld en maar 3 ontkiemde. Toch 16 euro aan zaad dat niet mee zat. Naja, mail gestuurd en ze vroegen om foto's van de zaden die niet ontkiemt waren. Ja die had ik na 2 weken maar weggegooid. Dus ik kreeg niets toegestuurd.
                            Bezig...