Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar een klein blijvende autoflower formaat van de vroegere lowrider 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opzoek naar een klein blijvende autoflower formaat van de vroegere lowrider 1

    Korting op 420shop
    Zijn die er nog en ook nog vrouwelijk ?
    Zoek ze voor mogelijke nieuwe mary jane lovers
    die helemaal verbaast waren over de groei van een vensterbank versie uit mijn eigen collectie.

    Willen het nu serieus proberen met weinig plek, met wel een erg zon rijk balkonnetje.
    En de kans om ze er nog gekker ervan te maken wil ik natuurlijk niet laten liggen.
    Alleen breedte is een probleem hoogte met pot mag een meter zijn.

    Wie kan mij een leuk soort aanwijzen die aan bovenstaande voldoen ?
    recht is recht. krom is krom.

    #2
    Elke soort, laat zaaien, afbinden.. Snoeien kan zelfs!
    Als je per see autoflower wilt; knip ze af als ze te groot worden. Dat doen mensen normaal niet omdat ze voor het maximale gaan, maarja, als de situatie er naar is, dan is het niet geen enkel probleem om de stam te choppen. De onderste paar takken wel laten zitten natuurlijk.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Daar had ik nog niet aan gedacht, thxs.
      Maar ze staan nu al te trappelen en ik wil het voor eerst simpel houden
      anders bellen ze mij gek. dus wacht nog even af er toch nog iemand........
      recht is recht. krom is krom.

      Comment


        #4
        Lowryder#1 is nog steeds te koop.
        Simpel is het allemaal, ze gaan je sowieso bellen zodra ze elke dag naar het plantje gaan zitten turen. Daarna gaan ze teveel water geven. Dan laten ze een pot vallen..
        Ik ken het allemaal, de vragensectie zit vol met paniekerige beginners die bij elk vlekje de wereld zien vergaan
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Hahaha,... ik ben er bekend mee. Ik maak altijd eerste de afspraak, eerst foto sturen voordat je belt,
          dan bel ik jouw wel terug als er iets serieus aan de hand is. werkt vrij aardig.

          En de lowryder1 had ik gevonden, maar was op site waar al het zaad voor 5 euro wordt aangeboden
          welk soortje dan ook en had geen vertrouwen in. Maar ik heb nog een paar weken

          recht is recht. krom is krom.

          Comment


            #6
            Veel 1e generatie kruisingen met Lowrider blijven klein.
            Inmiddels is men een stuk verder met veredeling qua grootte, opbrengst en smaak in vergelijking met de originele Lowryder.
            (zoekopdrachtje bij seedfinder)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Thanks, daar moet ik wel wat tussen kunnen vinden
              recht is recht. krom is krom.

              Comment

              Bezig...
              X