Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Verrassing in mijn tuin!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een Verrassing in mijn tuin!

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    De vorige 2 weken was ik op vakantie. Ik kom vandaag thuis aan, en wandel even rond mijn tuin (heb namelijk een groot tuin om eens rustig rond te wandelen en te relaxen) en vond deze prachtige plant tegen mijn garagemuur groeien. Ik heb ook een fototje geupload om te tonen hoe deze plant er voor staat. (Weet niet waarom ie telkens gedraaid staat)
    Nu heb ik geen idee wat voor soort het is (Mannelijk, Vrouwelijk, of zelfs hennep) maar ik ga hem hoedanook houden.

    iemand enig idee wat voor plantje het is of zijn er nog geen aanwijzingen aanwezig?
    Alle hulp kan gebruikt worden.

    Let Nature Grow
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Heb je daar ergens vogelzaad gestrooid of opgehangen afgelopen winter?
    Zo ja, dan is het hennep. Zo nee, dan mag je er vanuit gaan dat het hennep is.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Hey,

      ja dat heb ik indderdaad gedaan afgelopen winter.
      Nu ga ik hem hoedanook laten verder groeien.
      bedankt!

      Comment


        #4
        omkappen en mooi zaadje kopen,de straf is hetzelfde
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Gefeliciteerd met je eerste ongelukje.
          Als je straks ook oogst wilt hebben zou ik er een echte naast zetten als ik jou was. En dan voordat deze gaat stuiven natuurlijk omhakken.
          Want met mannelijk stuifmeel doe je over het algemeen geen enkele kweker plezier.
          Leerze van je plantje. Je kan er straks misschien nog een nieuwe onderbroek van weven.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #6
            Omhalen die plant.

            Gewoon gefeminiseerd zaad bestellen en echt gaan groeien.
            Wanneer mensen buiten kweken hebben ze er last van als je een man laat groeien...

            Ivm met bestuiving door jouw hennep dan zaden in de wiet van je buurman

            Comment


              #7
              Hennep kan zuiver van geslacht zijn. Het is niet altijd herma.
              Daarnaast duurt het nog wel even voordat de plant aan het stuiven zal gaan. Hennep is een leuke leerschool; precies dezelfde plant maar iets andere eigenschappen.
              Goed, als het een mannetje of herma is, dan zou 't wel oke zijn om hem om te hakken. Maar dat doen we hopelijk allemaal.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X