Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten en binnen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten en binnen?

    Korting op 420shop
    Hey!

    ​​​​​Ik heb een aantal autoflowers buiten staan, en ik heb een kleine kweekruimte waar ik op dit moment niks mee doe. En ik zat zo te denken; aangezien autoflowers geen tot weinig donker nodig zijn, kan ik ze dan niet S'avonds tot een goede zon niet beter onder de lamp zetten?

    ​Ik kan er niks over vinden, maar ik denk zelf dat ze daardoor teveel stress krijgen (omdat de situatie te veranderd kan zijn van buiten naar binnen), en zou dat op een of andere manier te verhelpen zijn?

    Alvast bedankt!

    #2
    Wat voor kweekruimte is het?
    Zelf zou ik de moeite niet doen. Voor een paar autoflowers. Je kan het wellicht uittesten met eentje of het verschil in oogst gaat brengen.
    Ze zullen er niet dood van gaan, denk ik. Hoe oud zijn ze nu? Zijn ze al in bloei?
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


      #3
      Gewoon een ruimte met een full spectrum led lamp, met goede afzuiging enz enz.. Die ik alleen in de winter gebruik.
      Auto flowers zijn nog zaailingen, ze zijn net de grond in. Eentje heeft sinds gisteren haar kopje gezien.

      Comment


        #4
        Als je dat elke dag kunt volhouden, dan heb je een kans dat het voordelig werkt. Skip je een dag, of meerdere dagen (bijvoorbeeld omdat je lekker een ijsje wilt eten of lekker op het terras wilt zitten) dan schieten ze in de stress met alle gevolgen van dien.
        Ik zou 't niet doen alleen al om de moeite dat je dus elke dag met planten moet gaan slepen. De kans dat je er een laat vallen is groot.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Hmm, ik heb aankomende tijd toch helemaal niks te doen. Dus de moeite maakt mij niet heel veel uit.
          Ik heb het gisteren.al geprobeerd, de dames hebben maar 2 a 3 uur donker gezien. En ik zal wel zien wat er gebeurt!

          Comment

          Bezig...
          X