Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen autoflower, gaat dit een probleem worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen autoflower, gaat dit een probleem worden?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb laatst white widow huismerk gekocht op een niet nader te noemen site. Zijn mooie zaailingen 1 week oud, alleen lees ik nu online dat ik veel beter autoflower had kunnen halen, die gaan automatisch in de bloeifase. Ik kweek buiten in potten en kan ze altijd verplaatsen in zon en schaduw maar bang dat ze helemaal niet gaan bloeien doordat de komende maanden er nog veel licht is. En ik moet dan als de planten wat groter zijn de hele tijd ze in de garage zetten. Kan ik het beste autoflowers bestellen en opnieuw beginnen als ik toch de moeite ga nemen? Of zou het niet heel veel uitmaken.
    Ik hoor graag van jullie,
    Mvg
    Ralph

    #2
    Als je de tijd hebt tot sept/okt zou ik voor de reguliere gaan. Als je geen tijd hebt en genoegen neemt met minder opbrengst zou ik auto flowers nemen.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Voor bloei is volledig duister nodig, op een schema zo straks als de zonopkomst en ondergang. Ben je een paar keer een uur te laat of te vroeg (omdat je niet elke dag oppas wilt spelen en een keer op het terras wilt zitten bijvoorbeeld) dan is een autoflower beter. Of je moet inderdaad wachten, ze bloeien vanzelf, maar pas in de herfst.
      Autoflowers brengen maximaal zo'n 50 gram op. Met mazzel wat meer.
      Reguliere bloeiers brengen minimaal zo'n 50 gram op, met gemak het vijfvoud.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Die WW huismerk gaat ook gewoon vanzelf in bloei in september.
        Als je bang bent dat je teveel wiet gaat krijgen kan dat inderdaad weleens een probleem worden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Zou ze allebei proberen . Wat let je?
          Dan heb je een goed gevoel voor het jaar erop!

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X