Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbranding of....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbranding of....

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn Master Kush dames staan buiten en staan er relatief goed bij alleen sommige bladeren vertonen wat lichte vlekjes. Ik ben erg benieuwd wat dat zijn... Alvast bedankt.

    20180531_095536.jpg
    20180531_100817.jpg
    20180531_094953.jpg

    #2
    Zulke gezond en onbeschadigd blad is zelfs in de binnenkweek nog redelijk zeldzaam. Je ziet spoken
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Ok. Dank je wel voor je antwoord.

      Het is de eerste keer dat ik het doe,maar heb me op alle mogelijke manieren erin verdiept en stop er alle energie en liefde in die mogelijk is . Vandaar dat elk krasje en vlekje me opvalt. Ben wel benieuwd wat het voor vlekjes zijn,aangezien ze op alle planten voorkomen. Dacht dat het misschien een voedingsprobleem of soort van verbranding was. Maar geen reden tot paniek dus...


      Last edited by Mystery; 31 May 2018, 11:14.

      Comment


      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Ik heb om precies die reden mijn hele kweekstijl omgeslagen naar een soort 'set and forget'. Ik ram een zaadje in een potje, die komt boven, die wordt na 3 weken in de grond gezet. En wat rest is watergeven en af en toe bemesten.
        Jarenlang heb ik ook op elk smetje en vlekje gelet, maar na de zoveelste keer zwetend wakker worden (over gestolen planten, omgehakt, verdwenen, politie) heb ik de knoop doorgehakt. Dat ga ik niet meer doen! Tuinieren is nu wel wat saai, maar uiteindelijk is het toch wachten tot het eind van de bloei. Die plant moet 't zelf doen

      #4
      Als daar al vlekken van in je nek krijgt ga je nog wat meemaken.
      Er zijn beestjes, zon, regen, hagel, sneeuw en wind.
      Een plant bijft nooit in "mint conditition" buiten.


      Deze bijvoorbeeld ziet er nog prima uit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Kijk ook maar in je tuin naar andere planten. Buiten is het eten en gegeten worden Een groot slagveld haha. Jouw plantjes zijn prachtig!

        Comment


          #6
          Dank voor de berichten. Was bang dat mijn planten er morgen ook zo bij zouden staan vandaar mijn vraag Q....

          Nee alle gekheid even achterwege nu,ik snap dat ik me iets te druk maak .

          Weet dat er hier geen voorstanders voor zijn maar ze staan bij slecht weer in een kas. Dus hagel regen en sneeuw kan voor mijn dames geen kwaad. Elke ochtend loop ik nu te sjouwen om ze in de volle zon te zetten en wat wind mee te pakken. Dit voor de stevigheid van de plant. Daarna weer in de kas. De beestjes neem ik mee,bladluis dan,en ja die worden stuk voor stuk met een kwastje er vanaf gepeutert om ze vervolgens tussen mijn vingers te verpulveren.

          Zoals LR2 al zegt zal ik naar mate meer ervaring ook niet meer zo intensief en obsessief te werk gaan,maar voor nu stop ik alle energie en tijd er nog in.

          Ben erg eigenwijs en erg aan het experimenteren. Zodoende hoop ik de do en don'ts te ondervinden en de beste resultaten te behalen. En natuurlijk ervan te leren.

          Als ik tijd heb zal ik er een kweekverslag van maken. Dan zal ik vertellen wat ik al in mijn aarde heb gestopt,wat voor cocktails ik maak etc. En meer foto's... Er staan ook nog 4 afjes in de kas van vrouwlief.

          Hopen op een rookbaar eindresultaat

          Comment

          Bezig...
          X