Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower autoflowert niet. Waarom ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower autoflowert niet. Waarom ?

    Korting op 420shop
    De voorste plant is ook een autoflower (ik weet de naam niet meer) en is een week later gezet dan de rest.
    Deze doet niets?.....uit nieuwsgierigheid toch de vraag.....wat is hier aan de hand. ik ben van plan om morgen maar te verwijderen!
    Attached Files

    #2
    Dat zal geen autoflowering zijn maar regulier of fem?
    - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
    - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

    Comment


      #3
      Pas verwijderen als het een mannelijke wordt. Nu doet de plant zeker wel iets. Namelijk groeien. Alle wietplanten gaan uiteindelijk bloei vertonen. Mannelijk, vrouwelijk of hermafrodiet. Jij wilt een vrouwelijke plant waar je wiet van kan oogsten. Dan heb je geduld nodig.
      Weet je nog waar je het gekocht had en wat het volgens jou moet zijn?
      Ze is wel een beetje geel. Mag best wat groeivoeding.

      Ik durf het bijna niet te zeggen. Mijn eerste jaar dacht ik drie autoflowers besteld te hebben. Uiteindelijk kwam ik er met hulp van dit forum achter dat er een gefeminiseerd zaadje tussen zat. In het proces heeft ze mijn hart gestolen.
      Hopelijk voor jouw een zelfde uitkomst.

      Last edited by Ongeldig; 6 August 2018, 15:25.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #4
        Nee 'Ongeldig' ik weet niet waar omdat ik bij een bestelling een gratis zaadje had gekregen en dacht....die kan er dan ook nog wel bij
        Goede tip over voeding, heb ik al helemaal niet bij nagedacht omdat de rest allang in de bloei staat.
        Ik laat haar/hem voorlopig dan nog maar even staan.

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Toevallig betrof dat zaadje wat ik aanhaalde ook een gratis zaadje wat ik bij mijn bestelling kreeg. "Per geluk" verkeerd aangekruist.

        #5
        Maar als je niet meer weet wat het was, hoe weet je dan zeker dat het een autoflower is?
        Hoe dan ook, het lijkt me geen diepe sativa. Dat betekent dat er een kans is, dat als het een normale bloeier is, je rond oktober toch kunt oogsten. Nog even tot half september wachten op de bloei
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment

        #6
        De naam weet ik niet meer maar wel dat het een autoflower was. Maar thanks voor de juiste info en ik laat nog staan.
        Ik maak een foto als wel in de bloei gaat.

        Comment


          #7

          Comment


          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Dan heeft dat verduisteren niet geholpen; verduistering of wisseling van lichtschema heeft bijna 16 dagen nodig om effect te veroorzaken. In andere woorden: je hebt je plant onnodig zitten stressen uit ongeduld. Als je die tijd had gewacht, dan was ze ook gaan bloeien.
            Autoflowers gaan altijd door met bloeien zodra dat begonnen is overigens. Dat is het leuke en het vervelende aan die planten.

          • Bella
            Bella commented
            Editing a comment
            Klopt, ik was ongeduldig omdat ik graag voor mijn vakantie wilde oogsten. Aan de andere kant heb ik heel geduldig de ruim 3 weken voorbloei afgewacht voor ik tot actie overging. Maakte trouwens niet uit, want ik blijkt een Sativa-fenotype te hebben van een Northern Light, dus die staat tot ruim na mijn vakantie van 4 weken nog in bloei !

          #8
          Gokje,

          Heb je ze allebei tegelijk een week of 7 geleden buiten gezet?

          Comment


            #9
            Nope...21 mei en 28 mei.

            Comment


              #10
              Oorspronkelijk geplaatst door zkebam View Post
              Nope...21 mei en 28 mei.
              LR2gelijk in geven, is geen afje maar komt pas later in de bloei......

              Comment


                #11
                Ik zei alleen dat ALS het geen AF is, dat het dan nog even kan duren.
                AF's kunnen er kort over doen om in bloei te schieten, maar soms ook erg lang. Dat laatste is voordelig: hoe langer ze groeien hoe meer plant en hoe meer opbrengst. Ik verkies lang groeiende AF's boven elke andere. Ik zie het probleem niet.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X