Toprot hele plant oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zkebam
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2017
    • 71

    #1

    Toprot hele plant oogsten

    Korting op 420shop
    Hoi Allen, nog even een vraag over toprot. In de bovenste top zit duidelijk rot.
    Ze is nog niet helemaal klaar maar wat is het beste. De hele plant oogsten of de bovenste top eraf en de plant nog een week laten staan?
    Attached Files
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Persoonlijk zou ik alles gaan oogsten. De kans is groot dat de rest namelijk ook begonnen is met rotten, maar nog niet hard genoeg om door te zetten. Als je nog een week wacht, dan kan dat wel gebeuren.
    Eventueel zou je de dikste en meest ontwikkelde toppen vast kunnen plukken, en de rest nog een weekje geven. Maar dat is risico nemen. Dat vind ik zelf niet zo erg om te doen, maar ik kan 't niet aanraden aan de meeste beginners
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • zkebam
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2017
      • 71

      #3
      Thanks! LR2.......dan dus de hele plant!

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Ja helemaal
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...