Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand een link naar het topic over bloeivoeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand een link naar het topic over bloeivoeding?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik kwam laatst in een topic tegen dat LR2 niet heel positief is over bloeivoeding. Heeft iemand een link naar het topic over de discussie? Want in kan hem niet vinden

    #2
    Vraag het LR2 zelf. Waarschijnlijk reageerd ie vanavond wel.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      O, ik heb de link wel gevonden!!
      Via je eigen berichten.

    #3
    Jep, ik had hem onder je comment gezet toen je daar naar vroeg.
    Hier nog eens: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hoe-en-waarom
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Johnnydekweker
      Johnnydekweker commented
      Editing a comment
      Oh whoops! Niet gezien. Thanks! en wow wat een kennis heb jij :0

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      No problemo! Maar als het kan: spread the word! Ik wil er graag een zinnige discussie over voeren met mensen zonder borderline of god-complex. Gewoon mensen die het leuk vinden om die hele theorie onderuit te schoffelen met argumenten en met iets beters te komen. Mijn kennis is namelijk ook beperkt tot wat ik kan lezen, en de laatste tijd lees ik niet meer zoveel. Wel ben ik er heilig van overtuigd dat de oude herfst-methode van geen kanten logisch is, en ik weet 100% zeker dat het de bloeivoeding is die aan de bron van vergeling staat in de bloei. Van die gedachte zullen we collectief af moeten komen. Als dat zo lang gaat duren als 'melk tegen meeldauw' dan kunnen we rekenen op een kleine 30 jaar.

    #4
    Kijk ! Had laatst ook een discussie en zocht deze ook al ! Ik ga ook nog even spreaden
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    Bezig...
    X