Nogsteeds niet in de bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ralphers
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2018
    • 14

    #1

    Nogsteeds niet in de bloei?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb 5 plantjes waarvan 1 al in bloei is, maar dat is ook de enige die in volle grond staat.
    De andere planten stonden de hele tijd in de nacht heel dicht bij een lamp van de oprit.
    Ik heb ze nu verplaatst naar een andere locatie.
    Nu is het al de 21e en ik vraag me af of ze wel lang genoeg kunnen doorbloeien. Aangezien het over 1 maand sowiezo koud en nat is en hard waait, weinig zon en veel regen.
    mvg
    ralph

  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Als de lamp van invloed is geweest, dan schieten ze over ongeveer 21 dagen in bloei.
    Met een beetje mazzel wordt het een hele warme winter en een rustige herfst. Met een beetje pech zul je het met die ene plant moeten doen omdat de rest niet op tijd kan afbloeien.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Bella
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 125

      #3
      Je kan er een doorzichtig zeiltje boven knutselen zodat de toppen niet nat regenen. Wel de zijkanten vrij houden zodat de wind er door kan blazen. De ochtenden zijn erg vochtig, dus luchtverplaatsing rond je planten is belangrijk.

      Comment

      Bezig...