Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minst riekende wiet voor buiten te planten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Minst riekende wiet voor buiten te planten?

    Korting op 420shop
    Dag.
    Ik mag van men ouders 2 planten buitenzetten (volgend jaar).
    Maar ik heb toch wel een beetje twijfels of 1 van men buren niet te veel over de wietgeur zou klagen. Mijn moeder zegt daar geen zorgen over maken, maar ik weet het toch niet zo goed...
    Nu, als het al mogelijk is om te kiezen bij zo iets natuurlijk, ik zou liefst een wietje hebben met toch wel een behoorlijke body stoned, medium ofzo minstens, en een behoorlijke creatieve high. Maar de body stoned is het belangrijkste.

    Maar ja, als je een niet zo welriekende soort kent met andere kenmerken, laat maar weten natuurlijk.
    Ik dacht eerst aan Himalaya Gold, maar geen flauw idee of die veel riekt of niet.

    Bedankt.

    En ik heb op dit forum gezocht naar "riekende wiet" maar vond niet echt m'n ding.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    #2
    Het probleem met geurloze wiet, is dat er ook geen smaak aan zit. Het is als verbrand hooi; prima geurtje van 2km afstand, maar niet echt lekker van dichtbij.
    Er zijn heel weinig zadenboeren die zullen zeggen: ik zal mijn slechtst verkopende wietsoort eens in de handel houden.

    Uit de oude doos weet ik dat New Dame Blanche echt hooiig was; bijna geen wietgeur.
    Maar goed, wil je een lekkere roker, dan is het praktisch onmogelijk.

    Ga eens op de koffie bij de buren, zeg dat je graag een plantje wilt zetten maar dat je absoluut niet wilt dat zij daar last van hebben en dat ze het aan moeten geven wanneer dat wel het geval is. Veel mensen doen er dan niet zo moeilijk over.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ik heb nog NDB x Ierdbei maar dat ga ik aan niemand geven. Wat een kutwiet is dat. Dat wil je niemand aan doen. Als de politie je daar mee pakt, dan geven ze 't waarschijnlijk terug omdat ze niet kunnen bewijzen dat het geen tuinkruiden zijn. Ik kan effe kijken voor je, als je dat wilt.. Volgens m'n lijstje, onder het kopje "Kutzooi" staat dat ik er nog "5??" heb. Het kan ook zijn dat ik ze al weggegooid heb.

    • Thedoctor
      Thedoctor commented
      Editing a comment
      Als je dat zou willen doen ben je mijn held! Had ze graag van je overgenomen/overgekocht. Ik ga ervan uit dat je spreekt over de nieuwe dame blanche van jan veen of een van de varianten die erdoor is ontstaan via de forums? Of is het de commerciele ndb?

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ik zal vandaag of zondag eens even kijken voor je. Het is een kruising met een 'deense' soort. Een jaar of 6 geleden waren Deense soorten de tightest shit omdat mensen zeiden dat ze vroeger zouden bloeien. Mensen hebben massaal Deense kronen opgestuurd om wat zaad te bemachtigen. Achteraf bleek daar geen fluit van waar te zijn, en is dat schip in alle stilte gezonken. Misschien is Frobanken en hybrids from hell nog operatief en zou je iets over die ierdbei kunnen achterhalen.
      Over die NDB weet ik verder weinig. Behalve dat 't de moeite dus niet echt waard is om die op te kweken.
      Stuur me zaterdag even een PM ter herinnering, dan praten we daar verder als je nog interesse hebt.

    #3
    ik had deze zomer een Moby Dick en Afghan Skunk en viel mee van geur in de tuin.

    zaden waren van
    Wietzaadjes.nl van het huismerk

    Comment


      #4
      Een skunk kruising is het laatste wat ik zou zetten als je voor zo weinig mogelijk geur gaat
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

      Comment


        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Het probleem met geurloze wiet, is dat er ook geen smaak aan zit. Het is als verbrand hooi;
        Precies.
        24 uur geleden plaatste ik ook zo'n soort antwoord op een vraag over geur, maar het lijkt een trend te worden als men ergens iets leest om er dan een nieuw topic over te openen zodat je dan eigenlijk je antwoord weer moet herhalen.
        Mja...gelukkig is er altijd wel iemand anders die met eenzelfde soort antwoord komt.

        Dame Blanche inderdaad, ghehe....dat is nog steeds een hype.
        Het soortje was niet zo bijzonder, geen smaak, omdat DB vooral nog bezig was met de focus leggen op vroege bloei.
        New Dame Blanche was al niet meer de echte, die is gemaakt na de dood van DB.
        Het zijn nakomelingen van DB x DB volgens mij, en niet van de originele vader en moeder.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • ikwilgnusername
          ikwilgnusername commented
          Editing a comment
          Ik had dat niet gelezen hoor.
          Is dan louter toeval.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment

        #6
        Easy sativa. Ruikt btjw kruidig, fris. Niet skunk achtig. Makkelijke plant, geen compacte toppen echter.

        Comment

        Bezig...
        X