Regen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kunichika
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1890

    #1

    Regen

    Korting op 420shop
    Dit is misschien een domme vraag, maar die bestaan niet dus ik stel hem toch. Wanneer zijn je plantjes sterk genoeg om ze buiten als het een paar dagen regent te laten staan. Ik heb gaten in de bodems van de potten.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Je kan ze een keer in de regen zetten maar het moet geen blubber worden.
    Dan moetje ze ff onder een parapluutje zetten ofzo
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #3
      Ok dat word dan nog aardig wat gesjouw. Ik heb geen zonnescherm op balkon, dus als de regen aanblijft of een binnen zetten of afgeschermd van de regen.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Is het niet mogelijk bij de plantjes iets verzinnen tegen de regen,
        een simpel afdakje is al voldoende met wat plastic........
    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #4
      Ik heb sinds 2015 geen plant meer naar binnen gehaald vanwege regen.. Hopelijk is dat geen stom antwoord, want ik geef 'm toch.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #5
        Zitten toch gaten onder in je pot dus overig water loopt gewoon weg. En goede bui regen vinden ze best fijn en daarna gaan ze in eens flink groeien
        God was never on your side..

        Comment

        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #6
          Een afdakje is zeker mogelijk, ik woon boven op een berg als er al een beetje wind waait dan kan deze door niks worden afgeremd woon naast natuurgebied komt dus altijd hard aan. Dus dat afdak moet dan heel stevig worden. Ik heb al vaker de tuinstoel bij de onderburen uit de tuin moeten halen. Word lastig maar ik ga eens wat mcgyvr oplossingen zoeken

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #7
            Ze mogen best een keer lekker nat regenen, maar niet 3 dagen achter elkaar.
            In dat geval: vuilniszak, plastic bordje, etc..
            Je fantasie is de enige beperking
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...74#post1412574
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Kunichika
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2019
              • 1890

              #8
              Bedankt voor de goeie tip/link.

              Comment

              Bezig...