Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemde vorm bladeren autoflower buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vreemde vorm bladeren autoflower buitenkweek

    Korting op 420shop
    2019-06-02 20.03.42.jpg

    De sweet mango's die het aardig doen

    2019-06-02 20.03.50.jpg
    vreemde blaadjes


    2019-06-02 20.04.01.jpg
    Vreemde blaadjes en groeit amper


    2019-06-02 20.04.04.jpg
    Alle planten, vooraan de kalashnikova's en achteraan de sweet mango's.


    2019-06-02 20.03.57.jpg

    wederom misvormde bladeren

    #2
    Bekijk ze maar eens van dichtbij.
    Er woont waarschijnlijk een familie luizen in.

    Oplossingen zijn te vinden in de helpdesk, afdeling beestjes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4

      Comment


        #5
        Yeah,

        < zo moet je je gsm eigenlijk houden als je een foto maakt

        --
        Die 2e en 3e zijn al ver heen.
        Luizen zijn zo groot als speldeknopjes, hebben vaak dezelfde kleur als de plant en zitten helemaal tussen en onder dat blad wat zo dubbel gekronkeld zit.
        Jongere luizen kunnen wit langwerpig zijn, oudere exemplaren worden donkerder.

        Ik blijf bij luizen, in ieder geval beestjes bij de eerste twee, maar ik heb juist precies zulke schade aan m'n zaailingen en daar heb ik 2-3 luizen in gevonden, beschuldigd, aangeklaagd, veroordeeld en het vonnis uitgevoerd.

        Wat er met die derde is weet ik niet.
        Daar is veel mee gebeurd denk ik, ik zie bijv. veel lichtstress (onregelmatig licht/donker) en misschien wel een beetje reveg (van lang licht in korter licht zetten en daarna weer langer licht)

        Het is moeilijk iets te adviseren als je niks kunt vinden.
        Misschien de hele planten op z'n kop in een emmer zeepsop dopen ? (de aarde en wortels niet natuurlijk)
        Dan raak je in ieder geval alles wat er eventueel in zit.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          Herkenbaar beeld, ik snap dat beestjes als eerste in je op komen, dat was ook mijn eerste gok.
          Mijn tweede gok is dat de zaadmaker klote-omstandigheden heeft gehad en de boel genetisch verminkt is.

          De mankelingen zijn allemaal uit dezelfde batch, van dezelfde winkel. Statistisch gezien is 3 van de 3 geen toeval meer, aangezien de rest niets vertoont lijkt het niet aan de aarde te liggen.
          Ik ken dit soort rare groei van poly/mono-ploide planten. Dat wijst vaak op stress tijdens de bevruchting. De nakomelingen dragen daar dan zichtbaar de lading van; verminkte en onvolledig gevormde structuren, stressblad terwijl er geen bron is, kronkelingen en bochten die onnatuurlijk voorkomen..
          Hier mag je best je geld voor terugvragen, al helemaal als het autoflowers zijn, want meer dan een gram per plant verwacht ik niet.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #7
            Heb hetzelfde gehad met zaadjes van Sweet Seeds, gewoon een mailtje met wat foto's sturen dat er iets met de batch mis kan zijn en je krijgt nieuwe gratis zaadjes of krijgt gratis zaadjes bij je volgende bestelling.
            Ze zijn er zelf alleen maar blij mee om dat te weten.

            In ieder geval, deze plantjes kan je weggooien, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan. anders zonde van de tijd en energie en voeding.
            Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

            Comment


              #8
              kut man, heb ik ook gehad maar dan in mindere maten.

              Comment

              Bezig...
              X