Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaailing vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing vragen

    Korting op 420shop
    Tijdens de storm van 5 op 6 juni zijn 2 van mijn 5 planten gesneuveld, want we waren er te laat bij. Terwijl we de planten binnen aan het zetten waren, heeft 1 harde windstoot de gehele kas omgewaaid en verwoest samen met de planten die er nog in stonden. Inmiddels zitten er sinds 2 dagen 3 nieuwe autoflower ontkiemde zaadjes in de grond. Ik heb een paar vragen.
    Attached Files
    Last edited by Wiu; 14 June 2019, 17:51.

    #2
    Lekker overpotten, de scheve zaailing iets dieper ingraven zodat er meer steun is en deze rechter staat, de natuur doet de rest!
    Let wel op slakken etc., die kunnen elk jong feestje verstoren
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3


      Die in witte bekertjes even wat dieper zetten ja, overpotten, zodat ze overeind blijven met een beetje wind.
      Je houdt het makkelijkst de kluit bij elkaar als je een dag geen water geeft. Als de grond goed is opgedroogd valt die niet uit elkaar.
      Dit is wel een klusje waarbij je niet al te lomp moet doen omdat ze nog jong en fragiel zijn.

      Dat blad wat omhoog staat is niet erg. Het betekent niet dat er een water tekort is en komt vanzelf weer goed.

      Die zaailing komt ook wel overeind als je die gewoon met rust laat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Wiu
        Wiu commented
        Editing a comment
        Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vraag me dan alleen nog af of ik alle planten, specifiek de zaailingen, nu permanent in de kas kan gaan zetten? In de zon of in de schaduw(in de kas)? In verband met dat de zaailingen de eerste 2 dagen merendeels binnen hebben gestaan, en maar eventjes in de zon. (De zon was er uberhaupt al amper)
    Bezig...
    X