Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reveg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reveg

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Als er geen bloeihormonen in de plant meer zitten lijkt mij dat de thc alleen maar ik kwaliteit achteruit kan gaan.
    Ivm blootstelling aan licht, temperatuurswisselingen, vocht etc..
    Het ziet er wel grappig uit trouwens

    Volgens mij wil ze ook alweer opnieuw in de bloei.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Als je 'm goed laat reveggen is er geen achteruitgang.
      Maar je bent onderaan een hele pluk vergeten te knippen.
      Dat moet er nog wel af anders gaat dat wegrotten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Kleine noot die ik zelf jaarlijks ondervind: Na een X-aantal reveggen worden planten vaker hermafrodiet. De ene keer gebeurt dit na 1 jaar, de andere keer pas na 4 jaar. Het hangt nogal af van de genetica maar ik wil je wel meegeven dat het verstandig is om het goed in de gaten te houden.

        Dat is het risico vaak wel waard vind ik hoor! Ik reveg mijn favoriete planten niet voor niets; ze hebben iets speciaals wat ik nog eens wil. En de ene keer herma, betekent niet automatisch de volgende keer ook.
        Gek genoeg heb ik dat weleens meegemaakt; het ene jaar was de reveg herma, het jaar erna niet meer.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          QnQ dat plukje onder dat had ik later staan met knippen en uit de claqsen daar zijn de nieuwe scheuten uit gekomen. heb het restant net er af gehaald

          LR2 heb het niet expres gedaan om genetica te bewaren had het plantje gewoon in de tuin laten staan en zag dat er nieuw leven in kwam. Soortje moet enemy of the state zijn wat wel super aan het soortje is dat ze binnen na 7 weken er al uit zou kunnen wat dus wel iets is om haar te bewaren

          Comment


            #6
            Het plantje groeit nog steeds goed door alleen geeft ze nog steeds 3 vingerig blad hoelang duurt het ongeveer tot ze weer 5 of meer bladeren aanmaakt.

            LR2 stel ik wil haar genetica wel bewaren door haar bijvoorbeeld te behandelen met zilverwater
            Behandel dit plantje en laat haar zichzelf bestuiven of neem ik een stek en bestuif deze.
            En zou ik al stekken kunnen maken met 3 vingerig blad of wachten tot 5 vingers of meer IMG_20190716_201037.jpg IMG_20190716_201023.jpg

            Gr cookies

            Comment


              #7
              Je neemt het beste een stek, die breng je in bloei terwijl je wekelijks behandelt met zilvernitraat-oplossing.
              Ik zou daar van dan het stuifmeel bewaren en dat op de plant poederen wanneer de moederplant bloeit. Dan til je haar over de stress van de reveg heen, en zo zie je meteen of ze van zichzelf herma is of niet.

              Stekken zou ik pas doen als de rust is wedergekeerd, dus bij voorkeur bij meer dan 3 bladeren. De reveg opzich is al een flinke ingreep voor een plant.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                LR2 is 10ppm sterk genoeg voor dit?

                En de oude stam zou deze sterk genoeg zijn om straks de hele plant tedragen of kan ik deze ingraven tot de nieuwe stam of is dat vragen om stamrot IMG_20190719_084822.jpg en het is eerste blaadje met 5 vingers is ook gespot IMG_20190719_084836.jpg volgende week maar een paar stekken nemen

                Comment


                  #9
                  Ik weet niet meer welke concentratie ik gebruikt heb, maar ik heb 't toendertijd kant-en-klaar gekocht en een oplossing gemaakt volgens de verpakking.

                  Een oude stam ingraven is vragen om stamrot helaas; de bast is te verhout om te converteren naar wortel en zal gaan rotten wanneer het een keer een paar dagen goed regent.
                  Ik heb in zulke gevallen zelfs de stam verder uitgegraven tot de wortelvoet en die bloot gelegd. Ook die wordt namelijk in hetzelfde tempo ouder.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Volgens mij heb je minimaal 30 ppm nodig

                      Comment


                        #12

                        Comment


                        • kroket
                          kroket commented
                          Editing a comment
                          Voordeel is in ieder geval dat verdunnen makkelijker is als de concentratie verhogen
                      Bezig...
                      X