Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reveg/monstercrop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reveg/monstercrop

    Korting op 420shop
    Dag beste leden, ik zit denk ik met een klein probleem en zou graag jullie advies krijgen: mijn AF Royal haze heeft vorig jaar zaadjes aangemaakt en daar heb ik in maart eentje van laten ontkiemen om te zien wat het werd.

    Natuurlijk begint ze spontaan te bloeien vanaf 1/4 want de nachten waren tekort, nu dacht ik bij mijn eigen nog 1 maand en ze zal reveggen wat ook gebeurd is half mei want ik zag overal raar gedraaide blaadjes zonder kartelingen en vervolgens 1 vinger, 2 etc.

    Dus ik heb per ongeluk een monstercropping met 2 hoofdtakken waar al aardig wat wiet op zit, zal ik die afknippen of bloeit het verder binnen 5 weken?

    Alle nieuwe vertakkingen groeien verder maar bloeien niet zoveel en maken ook enkel 3-vingeringe blaadjes. Geen volwaardige Wietblad te bespeuren in heel de plant.

    image.jpg


    0BC69234-B843-4EF1-A50E-5EA56D1EBEC5.jpeg


    5D152F63-B72C-42C7-A969-EB7EA669B5F2.jpeg


    00CD8210-3F6A-450E-9455-D87A8FCA3B7A.jpeg


    image.jpg

    image.jpg
    Attached Files

    #2
    Ik zie hier sativa bloei, maar geen enkel teken van revegging.

    Ik heb zelf wat reveggers, en die maken uitschieters vanuit een compacte top, daar komt dan 1-vingerig blad aan en daarna groeien ze door na wat moeilijke weken.
    De rest van de top rot mega snel weg of verdroogt. Die oogsten is lastig; de helft van de plant groeit vanuit daar.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X