Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian Dew Guerilla 2019 nog geen bloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik zou hier nog aan willen toevoegen dat mijn gold rush outdoor van spliff seeds omstreeks 2 Augustus al in bloei schoot.

    Kweking Eend

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Goed om te weten. Vaker gold rush gekweekt? En zo ja, was het dan een gelukstreffer?

    • Kweking Eend
      Kweking Eend commented
      Editing a comment
      Nederhigh nee, nooit eerder gekweekt. Wel veel kweekverslagen gelezen die om en nabij in dezelfde tijd in bloei schoten, maar kan ook puur geluk zijn natuurlijk.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Interesant.. Ik denk dat ik hem probeer volgend seizoen!

    #17
    Kan er niet veel aan toevoegen dan dat je geduld zult moeten hebben blijkbaar ... Het is niet abnormaal dat ze nog niet beginnen bloeien, we hebben pas vanaf volgende week 12u licht per dag. Ik heb er ook nog eentje staan die nog niet is begonnen. Volgens de zaadbank zou die oogstklaar moeten zijn eind oktober... Zelfs als ze vandaag begint te bloeien, haal ik eind oktober niet meer Dus dat wordt er eentje om diep in november te oogsten.
    Daarnaast heb ik er nog eentje staan die al sinds eind augustus aan 't bloeien is en nu mooie toppen begint te vormen...

    Alleen maar om aan te tonen dat wat er bij jou aan het gebeuren is, niet zo uitzonderlijk is. gewoon laten staan en pas oogsten als het klaar is. Stom, ik weet het, maar het is niet anders....
    > Back to the future Haze run <

    < Kweek Down Memory Lane >

    Comment


      #18
      Ik heb in mijn tuin vorig jaar, weken verschil gezien tussen 4 Frisian Dew t.a.v. wanneer die gingen bloeien.

      Ik kijk net in me verslag, en twee van mijn Frisian Dew zijn 4 weken geleden gaan bloeien.

      Die van jouw staan in de volle grond, en hoewel ik niet weet waarom, schijnen die later te gaan bloeien als planten in potten.
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      Bezig...
      X