Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel gram van deze plant als ik nou begin met verduisteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel gram van deze plant als ik nou begin met verduisteren

    Korting op 420shop
    Hoi mensen. Heb hier een critical plant staan van ruim 3 maanden oud (sinds 10 maart begonnen met voorgroeien) en deze is nu ongeveer 120 cm hoog en 130 cm breed (meerdere keren getopt) en staat in een 90 liter pot. (Dus met pot 160cm hoog nu ongeveer)

    Ik zit te denken om deze vanaf 1 juli te gaan verduisteren met een volledig lichtdichte zwarte partytent van 2,5 meter en landbouwplastic mits dit de moeite waard is.

    Maar hoeveel gram zou ik dan in dit geval ongeveer van deze plant af moeten halen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Wat leuk. Weer een gok ronde. Ik gok zo'n 180 gram droog. Ik ben benieuwd wat de anderen gokken. Wel mij waarschuwen als en wat ik gewonnen heb, wanneer het zover is.

    Comment


      #3
      Een gram of 500 als je geluk hebt en anders 181 gram.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        181,5 daar ga ik voor haha. Succes met je party-tent mijn partytent laat gewoon licht door. Houd hem wel in strak regime als je ermee begint

      #4
      Als die tent er al overheen past zal ik er niet nog meer grammen afhalen
      De Bloemen Van Bri

      Comment


        #5
        Netjes! Laat je het nog even weten?

        Comment


          #6

          Comment


          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Ik ben heel benieuwd. Tot in september!

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Wat zaadboeren beweren en wat werkelijk is zijn vaak twee. De enige wiet die in september klaar is is binnenwiet of wagens (auto's.)

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Zeer waarschijnlijk onzin. Ik heb wel 15 soortjes gekweekt die "eind september oogst klaar " zouden moeten zijn. Nog nooit gelukt. Heeeeel af en toe heb je een plant die toevallig vroeg in de bloei schiet.

          #7
          Hangt van veel factoren af. Ergens tussen 0 en 1000 schat ik.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            93 gram gok ik. Valt er wat te winnen?

          #8
          Doe eens een gok eh... 150 gram!
          ​​​
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #9
            420g
            Geduld is een schone deugd.
            Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

            Comment


              #10
              met beetje geluk dik 500 gram
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Hahaha gekkie

              #11
              Ok. Bedankt voor de reacties allemaal. Ik ga er nog even over nadenken. Alleen wat de meeste hier zeggen (tussen de 180 en 500 gram) zijn dat niet een beetje optimistische schattingen? Ik dacht dat je voor 500 gram toch wel een volle boom van minimaal 2,5 meter bij 2,5 meter moest hebben en zelfs 180 gram lijkt me wel wat veel aangezien de plant op dit moment nou nog niet heel groot is.

              Maar als dat echt zo is zou ik het ook met zelfs "maar" 180 gram (mits ik dan echt de kwaliteit van binnenwiet haal door het verduisteren) zeker wel de moeite waard vinden ja en dan wil ik het ook wel doen waarschijnlijk.

              Comment


                #12
                Oorspronkelijk geplaatst door kc33 View Post
                Maar als dat echt zo is zou ik het ook met zelfs "maar" 180 gram (mits ik dan echt de kwaliteit van binnenwiet haal door het verduisteren)
                Door buitenwiet te verduisteren stimuleer je de plant om te bloeien in hartje zomer, de toppen zullen groter worden en zo gauw niet rotten. Echter blijft het buitenwiet, maar de kwaliteit hoeft echt niet minder te zijn dan binnen.
                Horks Fototopic 2.0

                Comment


                  #13
                  Ik zou em gewoon nog twee a drie weken laten doorgroeien. Ik vermoed dat er nu iets van 50 gram per week bovenop komt

                  Comment


                    #14
                    Heuh als jullie toch aan het gokken gaan naar grammen ....... ROEPT U MAAR
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #15
                      Ik wil niet vervelend zijn, dat vinden meerdere mensen hier op het forum. Maar ik ga niemand zeggen ohh jij bent een mooie plant. De foto is een beetje ver af maar zie ik niet overal rot zitten of zij het gewoon enorm veel pistels?

                      Comment

                      Bezig...
                      X