Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roodbruine vliegjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roodbruine vliegjes

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met deze vliegjes of wat het voor vliegjes zijn

    20210803_172453.jpg
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    #2
    Lijkt wel een grote fruitvlieg ofzo
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Jep, da's een fruitvlieg. Die komen nogal graag op fruitige wietsoorten af omdat de geuren hetzelfde zijn als die van rottend fruit.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Thanks mannen heb er al verscheidene verwijderd, ze plakken gewoon vast aan mijn satestokje
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


          #5
          Zet met m’n autoflowers altijd even zo’n ir lamp met elektrocuteerfunctie aan tijdens de donkere uurtjes. Misschien heb je er last van blijft houden...

          Comment


            #6
            Deze zie ik inderdaad ook vaak op mijn auto flowertje zitten Zouden ze ook verantwoordelijk zijn voor die witte stipjes/zuig-schade op mijn blaadjes?
            De Bloemen Van Bri

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Denk dat dat weer andere beestjes zijn, veel beestjes bij buitenkweek

            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Witte of zilver-achtige stipjes worden veroorzaakt door trips. Die kun je niet echt bestrijden buiten; ze vliegen weg voordat ze doodvallen, en er komt weer nieuw spul aangevlogen voordat ze gif binnenkrijgen als je zou spuiten. Met neemolie houd je ze enigszins op afstand, maar het hoort er een beetje bij. Goed voor de weerstand, hoop ik!

            #7
            Dacht dat deze (fruit) vliegjes niks kwaad deden aan de plant. Maar je kan ze zoals je zegt altijd even verwijderen voor de zekerheid, ik heb ze wel eens vaker gezien.

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Denk ook niet dat het veel kwaad kan maar om dadelijk allemaal beestjes tussen je wiet te hebben rookt volgens mij ook niet echt lekker.
          Bezig...
          X