Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring gevraagd buitenkweken Royal Amnesia Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaring gevraagd buitenkweken Royal Amnesia Haze

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers
    wie heeft er tips en ervaring met buitenkweken van Royal Amnesia Haze
    gezien het een geschenk is van JD wil ik ze graag het beste geven van alles
    de zon krijgen ze zeer zeker dat zal het probleem niet worden
    water ook niet maar welke voeding ze komen in de volle grond te staan

    #2
    Gewoon uw fingerspitz-gevoel, uw ervaring, niet overdrijven met voeding, alle dagen babbelke mee doen en natuur z'n werk laten doen én zonder al teveel moeite zal dat mooi meisje worden.
    Veel peace 🤘

    Comment


      #3
      Fem? Geen autoflowers?

      Voordeel is dan dat je in Spanje woont en je een stuk langer buiten door kan gaan als de Belgen en Hollanders op het forum Haze heeft een lange bloeitijd en fem is afhankelijk van het aantal uren donker om te bloeien. Je zou dus kunnen overwegen om de planten te verduisteren zodat ze wat eerder in bloei schieten. Maar dat moet je wel elke dag op dezelfde tijd doen als je daarmee begint.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Kroket wanneer zou ik met het verduisteren kunnen beginnen
        Als er regen zou komen heb ik altijd nog een party tent om er over te plaatsen
        Alleen krijgen ze niet meer de volle zon
        Of zou dat niet echt een probleem zijn
        Of zou ze van af het begin in de kweektunnel kunnen zetten
        Maar die is maar 2meter hoog

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Zoek even de informatie op (bloeitijd) die bij deze zaden horen..
        Zoek ook even op wanneer de zon opkomt en ondergaat bij jou.. Op een gegeven moment heb je minder dan 14 uur licht per dag en dus meer als 10 uur donker, wat je sowieso nodig hebt om te bloeien (met 12/12 weet je het zeker).
        Als je dat weet kan je ongeveer bepalen wanneer (en of) jij wil gaan verduisteren. Je zou dit idealiter kunnen laten aansluiten op het natuurlijke lichtschema (van de zon )

        Hou daarmee ook rekening met de herfst en winter die eraan komt. Ik weet niet hoe snel en heftig die omslag bij jou is, maar er komt een punt dat buitenkweken waarschijnlijk niet meer gaat gok ik..

        Misschien heb je de partytent zelfs wel nodig om ze een beetje te beschermen tegen de volle zon Dat heb ik ook al eens voorbij zien komen bij iemand uit Spanje op dit forum..

        Kweektunnel.. Het eerste waar ik aan denk is de luchtvochtigheid.. Boven de 60% is niet echt wenselijk in de bloei, zeker niet wanneer de temperaturen dalen

        Daarbij haal je ook de hoogte aan, buitenplanten (fem wiet) in de volle grond, kunnen flinke bomen worden. Ze stoppen pas met groeien als ze bloeien.. Dat kan dus ook bepalen wanneer je gaat verduisteren, of dat je wat later in de zomer begint.. Of je moet reusachtige bomen willen gaan kweken, dan kan je vroeg beginnen Dat willen we allemaal wel zien hier

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Kroket bedankt voor je advies
        Per 1 augustus 07:20 zon op 21:20 zon onder 14:00 licht
        Vervolgens aftellen met 2 minuten per dag
        Bloeitijd 11 weken dus zouden ze eind oktober klaar moeten zijn
        Als dit jaar het zelfde wordt kwa weer is er geen vuiltje aan de lucht
        Ik wil gaan beginnen rond eind april afhankelijk van het weer
        Vorig jaar 1 mei nog sneeuw maar dat komt om dat we op ca 1150 meter hoogte wonnen
        Wand in het dorp beneden was niks

      #4
      Ik denk dat het toch problematisch wordt dat verduisteren, al helemaal als je ze in de volle grond wil kweken, en met verduisteren moet het echt 100% donker zijn, bij het minste geringste puntje licht kan je door de stress die dat oplevert herma's krijgen en/of banaantjes.

      Hoe is het klimaat bij jou daar in Spanje, ik bedoel tot welke maand heb je nog aangename temperaturen, van min 15⁰C.
      Of je moet iets bedenken met het lichtdicht maken, maar nog wel kunnen ademen i.v.m. luchtvochtigheid.
      Nou genoeg stof tot nadenken

      Comment

      Bezig...
      X